Saturday, June 14, 2014

Seara, când teii, nebunii, îmi bat în geam...




După ce toată ziua am ascultat doar zgomotul străzii şi al mâncării sfârâind pe foc, al ustensilelor şi produselor pentru curăţenie și al maşinii de spălat, m-am retras în lumea basmelor fraţilor Grimm, balsam spiritual alături de muzică japoneză de relaxare, pe fundal.

Cu fereastra larg deschisă, citesc şi mă minunez. Nasul meu e în extaz. Este ceva divin în parfumul teilor. Ceva nepământesc, ceva magic...
Ceva ce îţi face sufletul să se scuture de praful cotidian şi să se trezească la visare.

          Oare în serile parfumate de iunie numărul poeţilor amatori este în creştere? Declaraţiile de dragoste sunt mai profunde? Plimbările romantice sunt mai lungi?...

         

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...