Thursday, August 21, 2014

Zâmbesc!



Zâmbesc! Mai mult, mai frumos, mai sincer.
Zâmbesc! Din toată inima: oamenilor, florilor, cerului.
Zâmbesc! Pentru că îţi place ţie.
Zâmbesc! Pentru că aşa simt.
Zâmbesc! Pentru mine, pentru tine, pentru noi.
Zâmbesc! Pentru că am strâns prea multe restanţe, mult prea multe zâmbete pe care nu le-am dăruit la timpul potrivit.
Zâmbesc! Pentru că îţi sunt datoare cu un milion de zâmbete şi pentru că meriţi să mă vezi doar zâmbind!
Zâmbesc! Pentru că tu îmi zâmbeşti şi îmi înseninezi chiar şi cele mai mohorâte zile.
Zâmbesc! Pentru că te iubesc, pentru că mă iubeşti!


No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...