Sunday, January 25, 2015

De prin suflet adunate (1)


photo source

*
Viaţa este minunată atunci când laşi lucrurile simple şi frumoase să îţi copleşească sufletul

*
Când iubești din toată inima, parcă te debarasezi de o haină grea, mai ales dacă ai trăit multă vreme fără dragoste

*
Acel moment când somnul se pleacă umil în faţa inspiraţiei...

*
Îmi asum risc de a crede în minuni în fiecare zi

*
Ufff... Dacă aş putea să separ zgomotul infernal al maşinilor de ciripitul vrăbiuţelor din teiul care-mi bate-n geam...


Trăim într-o lume în care nimeni nu mai are timp să privească spre cer.

*
Uneori simt că mi-am pierdut sufletul undeva, în drum spre casă... 

*
Cerul, adăpost senin chiar şi pentru cele mai tulburi vise

*

Sufletul tău mai trăieşte?...


Să nu-ţi ascunzi niciodată speranţele sub preş!

*
Acele zile de vară când faci plajă până nu te mai vede soarele... 


photo source

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...