Tuesday, May 19, 2015

Cine sunt eu să judec?...

Niciodată nu voi putea înţelege oamenii care pun accent pe cantitate şi uită de calitate,

care folosesc munca altora ca şi cum ar fi a lor doar ca să aibă de câştigat şi să fie apreciaţi şi, mai urât, asta să li se pară ceva perfect normal,

care se gândesc în primul rând la bani sau câştiguri materiale în orice acţiune sau activitate în care se lansează,

care cred întotdeauna că ei ştiu mai bine doar pentru că au citit un articol pe net sau au auzit o părere "avizată" de la un amic. 

Dar cine sunt eu să judec, nu? :)
Nu pot decât să observ şi să mă minunez.
 

Să evit cât de mult pot astfel de înclinaţii.
Să mă străduiesc să văd şi partea bună din acei oameni ca să nu mă umplu de tristeţe, de frustrare că trăiesc în aşa lume superficială.
Să încerc să îi schimb câtuşi de puţin, cu un sfat, cu o vorbă bună, altcumva? Este oare posibil?...

Şi mai ales pot să îmi păstrez viaţa frumoasă, colorată alături de oamenii frumoşi care încă îşi respectă propriile valori şi principii, 


ale căror fapte sunt pline de profunzime, de naturaleţe, de lumină şi sinceritate, ale căror eforturi autentice merită apreciate fără a sta pe gânduri.

photo source

2 comments:

  1. Giorgiana, ma bucur mult ca iti pot citi gandurile. Gandesti frumos si ai spus adevarul :) Eu tot folosesc des vorba aceasta, si cine sunt eu sa te/va judec?? :)) Iti doresc o zi frumoasa cu multe zambete si bucurii. Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că cel mai bun lucru pe care îl putem face cât timp suntem pe lumea asta este să iubim tot ce-i bun şi frumos şi să ne îmbogăţim sufletele cu bunătate, inspiraţie, naturaleţe.

      Mulţumesc, Liuba, la fel îţi doresc şi ţie! Şi mă bucur că te-am descoperit :)

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...