Tuesday, February 23, 2016

Liniştea de dimineaţă

sursă foto


08:25 AM, dimineaţa la birou.
Sunt singură pe tot etajul. Lumea abia pe la 9.00 - 09.30 începe să ajungă.
Îmi place să vin pe la 8 la muncă, să mă bucur de linişte (că doar o să am timp toată ziua apoi să vorbesc) şi să savurez un ceai negru sau un cappuccino aromat.

Nici măcar muzică nu ascult. Prefer să îmi încarc cât mai mult bateriile în lipsa zgomotului, a pălăvrăgelii, a zumzetului din jur.

Nu, nu sunt antisocială, mai ales că îmi place mult colectivul în care lucrez şi colegii sunt toţi de nota 10+ :)  Dar sunt genul de om care are nevoie de linişte din când în când pentru a putea funcţiona în parametri normal. Unde mai pui că reuşesc să închei foarte multe sarcini, fiind şi o persoană matinală înnăscută.

Aşadar, bună dimineaţa cu linişte! :)





2 comments:

  1. Uite că deja s-a dus ziua... tu ai scris dimineață și acum e seară :D

    Cred că e bine să ne luăm toți din când în când un moment de liniște.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevărat. Liniştea poate să ajute mult, mai ales în lumea zgomotoasă şi haotică în care trăim :)

      O zi frumoasă îţi doresc!

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...