Friday, February 22, 2019

"Momente şi persoane speciale"


Am scris poeziile în timpul sarcinii, cu gândul la ființa ce creştea în pântecele meu. I le-am dedicat în întregime, iar până acum s-a bucurat de imaginile viu colorate, ca mai apoi să-i rupă toate paginile. :)))

Am pus deoparte un volum din fiecare carte pe care am scris-o, ca să le citim împreună la momentul potrivit. Până atunci, i le citim noi cu drag şi vă invit şi pe voi să achiziționați cărticica, pentru copii şi nepoţei. :)

Este disponibilă aici, pe site-ul Editurii Aquila, dar şi în librării. Puteți "răsfoi" cartea la secțiunea Previzualizare.


14 comments:

  1. Cât de drăguț! Sper să mai fie pe când o să am și eu copii! Cine știe? Mai trebuie doar să mă căsătoresc! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos! ☺ Ei, lasă, că unele lucruri se întânplă când te aştepţi mai puţin 😊

      Delete
  2. Multumim, draga mea! M-ai facut curioasa!

    ReplyDelete
  3. Care-s pasii publicarii unei carti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru cărţile astea de poezii, editura a avut nevoie de cineva care să se ocupe şi, cumva, au ajuns la mine. E o poveste mai lungă ☺
      Însä, în general, din ce-am mai citit, dacă vrei să publici o lucrare proprie, ar trebui să trimiţi la cât mai multe edituri manuscrisul însoțit de CV şi sinopsisul lucrării.
      Dacă ai de gând să publici ceva, să ne dai de veste 😘

      Delete
    2. :) Acum...nu! La batranete, cand voi fi mai inteleapta! :)

      Delete
  4. Felicitari pentru carticica Izabela!
    Trebuie sa fie tare frumoasa si tare speciala!:)
    Weekend placut!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult, Ella! Da, chiar este specială!
      Weekend frumos! 😘

      Delete
  5. <3 emotionant! ma bucur mult pentru tine, Izabela draga <3

    ReplyDelete
  6. Succes mare cu cartea asta sa ai 😊

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...