Thursday, February 21, 2019

Volum poezii "Animale" - ediţia a II-a


Povesteam mai demult, aici, că am scris două volume de poezii pentru copii. Între timp am lucrat şi la o a treia, despre care nu am scris pe blog, deşi s-a lansat anul trecut. Voi reveni cu detalii.

Însă acum doresc să anunț că volumul de poezii despre animăluțe va fi relansat foarte curând. Având în vedere că a fost primul volum, am scris frumos, dar se putea mult-mult mai bine.

De aceea, m-am bucurat că editura mi-a solicitat refacerea volumului și am avut ocazia să rescriu o parte dintre poezii, acestea fiind mult mai atractive și mai drăgălașe pentru copilașii ce le vor citi.

Cartea este și foarte frumos ilustrată, ceea ce îi face pe copii să fie și mai interesați de lectură. 

Dacă doriți să comandați noua ediție a cărții, o veți putea face foarte curând pe site-ul Editurii Aquila, dar și în librării. 😊

(Aici puteți vedea cum arată ediția anterioară, la secțiunea Previzualizare, unde sunt puse câteva pagini ca exemplu.)



4 comments:

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...