Thursday, April 25, 2019

Jurnal de recunoștință




Am agenduța asta de vreo 3 ani. Am primit-o cadou de la niște prietene. E tare drăgălașă, cu pagini roz și albe. M-am tot gândit ce să scriu în ea ca să nu o "stric", să scriu ceva cu sens, cu profunzime, fără mâzgăleli, schițe sau chestii inutile.

Acum câteva zile, i-am găsit, în sfârșit, un scop. Am început să scriu zilnic lucrurile pentru care sunt recunoscătoare. Am mai făcut asta și în alte agende, amestecate cu alte scrieri alandala și oricum nu m-am ținut de treabă.

De data asta, îmi doresc să nu treacă o zi fără să scriu măcar un rând, un gând, o propoziție.

Așaaa, am mai bifat o agendă, cred că mai am vreo trei goale de acum. Le găsesc până la urmă o întrebuințare, că tot îmi place să scriu de mână. 

Zile calde cu multe motive de recunoștință vă doresc! ⭐




8 comments:

  1. O idee excelenta de a nota, zilnic, despre ce esti recunoascatoare! :)
    Zile senine iti doresc!

    P.S. Si eu ma simt in "incurcatura" cu unele agende. :)

    ReplyDelete
  2. Ce idee minunata, Izabela draga!
    Asa mai exersam sa sriem de mana! :)
    Am si eu niste caietele în care nu ma îndur sa scriu!
    Acum, poate ca o sa-mi fac curaj!
    Iti doresc un Paste fericit alaturi de familie si ptr luni înca o data La multi ani, Giorgiana! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. E chiar frumos să scrii de mână, deşi tot mai puţini o fac.
      Sper să le găseşti caiţelelor o întrebuinţare pe măsură :)

      Mulţumesc frumos!
      Zile cu lumină! :)

      Delete
  3. E draguta! Patesc si eu asta.

    ReplyDelete
  4. E foarte buna ideea! Sarbatori Pascale fericite! :)

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...