Wednesday, June 26, 2019

Jurnal (6) - miercuri, 26 iunie 2019


 Pentru azi… 26 iunie 2019, 14:55

✿ Afară…  este caniculă. Nici nu se mai simte răcoarea ploii de ieri
✿ În bucătărie… gulaş de porc, sarmale din ultimele foi de varză şi clătite cu magiun de prune
✿ În casă… Răcoare şi bine. Aer condiţionat
✿ Sunt îmbrăcată…  lejer
✿ Ascult… Dobie gray- drift away
✿ Citesc… bloguri
✿ Scriu... Aici și în jurnalul de recunoștință. Sunt total neinspirată în ultima vreme
✿ Intenționez… să rearanjez hainele din şifonier. Orice aş face, tot sfârşesc prin a le da mereu peste cap.
✿ Mă gândesc… să fac o listă amănunţită cu lucruri de luat în concediu
 Îmi doresc… Ploaieeeee, dar numai noaptea ca să avem răcoare dimineaţa, să ne putem plimba în voie
✿ Sunt recunoscătoare… pentru sănătate, pentru bunătăţi, pentru curăţenie
✿ Aştept cu nerăbdare… să vină săptămâna viitoare, să pot scrie, în sfârşit, despre ceva la care am lucrat prin primăvară
✿ Îmi place… că muşcata înfloreşte în geamul de la bucătărie
✿ Nu-mi place… că e muuuult prea cald. Înainte de sarcină suportam bine căldura. Acum nu mai e cazul
✿ Săptămâna care a trecut… am stat mai mult prin casă din cauza caniculei
✿ Ieri… A plouat şi bine s-a simţit
✿ Azi... Este ziua onomastică a lui David: Sf. David din Tesalonic. Nu este un sfânt cunoscut, dar noi tot sărbătorim un pic, neavând altă onomastică :)
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Nimic special
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează… Pregătiri pentru concediu, departe de arșiță
 Un citat preferat pentru azi... “Pot rezuma în două cuvinte tot ce am învățat despre viață: merge înainte.” – Robert Frost
 O fotografie de acum câteva zile... 

de pe câmpii







*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 






4 comments:

  1. La multi ani lui David!
    Sa creasca mare voinicelul si sanatos si voios si ... frumos! :))
    Sper ca nu gresesc ... David este cel micut, asa e? :)))))
    Spor la organizarea pentru vacanta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim mult pentru urări! da, este cel mic :)

      Delete
  2. Replies
    1. Mai concis de atât nu se putea spune despre viață :)

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...