Tuesday, July 2, 2019

"Emoții"

Povesteam cândva, aici, că am lucrat la ceva o perioadă, la ceva nou, frumos și drag sufletului meu.

Iată roadele, o nouă carte cu poezii pentru copii, pe care am scris-o destul de greuț, în timpul liber limitat. Însă, deși a fost o adevărată provocare, am pus suflet și pasiune în fiecare vers și în fiecare poezie, ca să iasă ceva frumos, pe placul celor mici, și nu numai.

Cartea va fi disponibilă pentru comenzi, foarte curând, aici, pe site-ul Editurii Aquila.

La secțiunea Previzualizare, puteți să citiți câteva dintre poezii.

Dacă vă hotărâți s-o achiziționați, sper să vă placă și să vă bucurați de ea, alături de cei mici! 😍

Zile frumoase și răcoroase vă doresc! 

8 comments:

  1. Felicitari!
    Esti foarte talentata, Izabela draga! :)

    ReplyDelete
  2. Felicitari!
    Excelente versurile si ilustratile! Din previzualizare, mi-a placut cel mai mult poezia "Râd mereu!" :)
    Succese! Si inspiratie!

    ReplyDelete
  3. Felicitari, draga Izabela! Ai realizat un lucru minunat.
    Si folositor pentru mici si mari. gestionarea emotiilor este cam complicata... de ambele parti!
    Bine te-am regasit! Imbratisari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult, dragă Suzana! Aşa este, sper să le fie de folos :)

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...