Tuesday, August 13, 2019

Jurnal (7) - marți, 13 august 2019


 Pentru azi… marți13 august 2019, 15:30

✿ Afară…  este muuuuuuult prea cald. Să vină toamna!!! 🍁🍂
✿ În bucătărie… budincă  de cartofi, supă de găină de țară, salată de vinete și pui cu sos de smântână.
✿ În casă… Aer condiționat la greu. 
✿ Sunt îmbrăcată…  rochie diafană și ușoară. Roz.
✿ Citesc… "Ce se întâmplă în iubire" - Alain de Botton
✿ Scriu... Aici și în jurnalul de recunoștință + povești noi și continuări. În curând pe blog.
✿ Intenționez… să îmi iau orhidee. Am doar câteva ghivece cu verzituri. Și să îmi schimb ochelarii de vedere. 
✿ Mă gândesc… cu inima strânsă că peste 13 zile reîncep munca
 Îmi doresc… Să ne acomodăm repejor unul fără celălalt, eu și David. Cred că lui îi va fi mai ușor decât mie.
✿ Sunt recunoscătoare… zilele petrecute la bunici, pentru concediul frumos și liniștit
✿ Aştept cu nerăbdare… să vină toamna, zile mai puțin caniculare
✿ Îmi place… mica noastră bibliotecă ce prinde contur
✿ Nu-mi place… că nu reușesc să mă țin de lucrurile pe care le încep. Trebuie să fac ceva urgent în privința asta
✿ Săptămâna care a trecut… am stat pe afară cât s-a putut, la țară.
✿ Ieri… A fost caaaald, dar am ieșit pe seară în parc.
✿ Azi... am reluat activitatea pe blog. Sper să mă țin de treabă pentru că am o grămadă de lucruri de scris și de povestit
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Nimic special
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează… Timp mult cu David + citit
 Un citat preferat pentru azi... "În viață nu contează unde te afli, ci pe cine ai alături." - autor necunoscut
 O fotografie din concediu... 


Cafeaua de dimineață, pe malul Dunării





*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 




4 comments:

  1. Cat de mult imi place cantecul! Si vocea lui, si videoclipul! (am salvat linkul!) :)

    E liniste si pace pe la voi - mai putin o despartire, temporara si - pare - necesara, pe care o deduc si care, cred, e nelinistitoare, mai ales la inceput. :)
    Zile senine iti doresc!

    Imediat e toamna - dar cine garanteaza ca nu vor fi si zile caniculare? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că îţi place videoclipul! Cântă foarte frumos francezul. Are un stil aparte, diferit de ce tot auzi.

      Mda, nu m-ar mira să continue vara până mai încolo, că tot nu a fost prea cald până de curând.
      Vedem și ne cvonformăm :D

      Zile frumoase îți doresc! :)

      Delete
  2. Ce citat frumos si adevarat!! <3
    Bucurati-va din plin de vacanta, cat mai este ;)))
    Pupici cu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e plin e înţelepciune citatul.
      Mulțumim mult! 😊

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...