Saturday, June 15, 2019

Jurnal (5) - sâmbătă, 15 iunie 2019


 Pentru azi… 15 iunie 2019, 14:25

✿ Afară…  este extrem de cald şi îmi doresc să plouă măcar un pic
✿ În bucătărie… supă-cremă de legume şi macaroane cu brânză = saună
✿ În casă… Liniște. Doarme puiul
✿ Sunt îmbrăcată…  haine lejere, de vară
✿ Citesc… "Poftă de ciocolată" - Care Santos
✿ Scriu... Aici și în jurnalul de recunoștință. N-am mai scris nimic din poveștile care-mi roiesc prin minte
✿ Intenționez… fac o prăjitură deșteaptă. Avem multe ouă de la țară
✿ Mă gândesc… Cât de mult timp a trecut de când n-am mai scris aici. Am fost două săptămâni și jumătate la bunicii lui David, la răcoare, în natură, cu pisici, câini, găini și curci. S-a distrat de minune și noi pe lângă el.
 Îmi doresc… Să stea timpul în loc
✿ Sunt recunoscătoare… pentru sănătate, pentru vremea bună, pentru inspirație, pentru că ai mei sunt bine, pentru noile cărți achiziționate
✿ Aştept cu nerăbdare… micul concediu din iulie, la Cazanele Dunării
✿ Îmi place… muzica nouă din ultima vreme
✿ Nu-mi place… că viața are bilet doar dus...
✿ Săptămâna care a trecut… ne-am întors la noi acasă, dar abia aștept să mai stăm câteva zile pe la țară
✿ Ieri… Am făcut cumpărături și ne-am plimbat mult
✿ Azi... Citesc cât de mult posibil. Am prea multe cărți bune începute și neterminate
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Citit, scris, gătit, curățenie
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează… Multă joacă
 Un citat preferat pentru azi... Semeni o faptă, culegi un obicei; semeni un obicei, culegi un caracter; semeni un caracter, culegi un destin. – Dalai Lama
 O fotografie de acum câteva zile... 





*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 










2 comments:

  1. Aaaa ... si voi ati umblat hai-hui ca si mine! :))
    Bine ati revenit acasa, voiosi si voinicei! :)

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...