Monday, January 1, 2024

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington
Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs oricum și am lăsat la urmă unele lucruri și activități care îmi făceau plăcere. Unele dintre ele sunt scrisul pe blog-uri, cititul, scrisul poveștilor.

Aș zice că e timpul să reiau aceste activități. Dar nu îmi fac niciun plan sau vreo iluzie în privința asta. 

Între timp urmăresc în continuare cu drag blog-urile din lista mea și urez tuturor cititorilor un an nou minunat! Să îl faceți să fie așa cum vă doriți! 🌞

3 comments:

  1. La multi ani!scrisul e terapie gratis :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevărat. Sper să găsim timp mai mult anul acesta 😄 Spor în toate, dragă Irina! 🤗

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...