Wednesday, January 1, 2020

Plan pentru 2020: PAUZĂ/ Cuvântul anului: Familie


La mulți ani, dragii mei prieteni și cititori! Vă doresc un an nou luminos, fericit și plin de bucurii!
Să fiți sănătoși și energici, să vă faceți un an frumos și împlinit, să aveți putere și răbdare să duceți la capăt tot ce v-ați propus! 🎉🎇✨

În 2019 am început multe lucruri și nu m-am ținut de nimic. Nici măcar de amărâtul de colind zilnic pe care îmi doream să îl postez până la Crăciun. Nu am scris mai nimic pe blog, nu am terminat nicio nuvelă, nici de casă/ familie nu m-am ocupat așa cum îmi doream. Și câte și mai câte am început și am visat, dar n-am acționat să le pun în practică.

Drept urmare, ca să încep anul bine, fără frustrări că nu am făcut și n-am dres, am renunțat deja de zile bune la a intra pe Facebook, la a scrie aici și m-am ocupat intens de casă și familie. Așa voi face și de acum înainte. Voi fi prezentă tot mai puțin aici și pe alte rețele sociale și tot mai mult în viața reală. Așadar, pauză de net și fructificarea la maxim a cuvântului care îmi definește acest an: Familie

Mi-am dat  seama că nu merge așa, să încep o sută de chestii în același timp și să nu reușesc să duc nimic la capăt. Îmi doresc să fac puține, dar simplu și bine. Să nu mai las lucruri neterminate și să fiu 100% prezentă în ceea ce încep să fac.

Vă doresc spor în toate, să scrieți mult și frumos pe bloguri, să am ce citi când voi reveni, ceva mai încolo. 😛An minunat să aveți! 🥰






5 comments:

  1. Spor in tot ce faci, sanatate si liniste!

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Izabela!
    Sanatate iti doresc, si sa realizezi tot ceea ce-ti propui!
    Sa fiti fericiti! <3 Anii minunati sa va fie!
    La multi ani!

    ReplyDelete
  3. Să ți se împlinească toate dorințele!
    La mulți ani!

    ReplyDelete
  4. Eu am luat decizia asta acu....3 ani? Si s-a vazut la traficul pe blog. Insa am creat monente si le-am trait pe deplin, nesimtind nevoia sa fac din acestea "eventimente sociale". Am trecut ce era mai important in jurnal, ca asta mi-e blogul, insa toata concentrarea a fost inafara lui.
    O sa vezi cat timp o sa ai pt toate!
    Sa-ti fie de bine pauza si cu spor!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...