Thursday, August 20, 2015

Într-o zi ca asta...

sursă

Mi-aş face un ceai fierbinte, aş lua o carte bună şi m-aş înfofoli în pat la căldură, admirând şi lăsându-mă inspirată de frumuseţea ploii.

Mi-aş lua agenda şi aş mâzgăli nişte gânduri fără sens ce curg la fel de haotic precum stropii de ploaie care bat în geam fără sfială.

Mi-aş permite să visez cu ochii deschişi, lăsându-mi imaginaţia să umble teleleu, să danseze desculţă prin ploaie, în locul meu, fără umbrelă.

M-aş bucura de liniştea sufletească pe care ropotul ploii mi-o dă de fiecare dată şi aş uita de agitaţia cotidiană, de obligaţii, de griji.

Într-o astfel de zi, asta mi-ar plăcea să fac. Dar azi nu. Azi trebuie să muncesc. ツ

10 comments:

  1. Ce să facem, toți trebuie să muncim. :)
    Lasă că vine toamna și vom avea destule weekend-uri ploioase în care să citim și să visăm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ai dreptate. :) Nu mai e mult şi, deşi nu îmi place frigul, toamna este un anotimp superb! ^_^

      O seară faină!

      Delete
  2. Te-am nominalizat pentru leapșa Liebster Award:

    http://ganduristinghere.blogspot.ro/2015/08/liebster-award.html

    M-aș bucura să citesc răspunsurile tale. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc pentru provocare :-)Cu mare drag voi răspunde.

      Delete
  3. hmmm, de mult nu am facut asta! timpul astaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Timpul ne e prieten sau dușman. Depinde de noi cum îl folosim ;-)

      Delete
  4. dar într.o zi ca asta ce ai vrea să faci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Să stau cu florile în grădină, să hoinăresc prin pădure, să lenevesc pe un leagăn la umbră :-)

      Delete
  5. Ce frumos ai scris! Sper ca ai reusit sa fii ocupata si cu lucrurile care iti plac! Pupici Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, întotdeauna este timp și pentru activitățile care ne sunt dragi :) Trebuie doar să vrem.

      Pupici :*

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...