Friday, May 1, 2020

Jurnal de recunoștință (9) - 01 mai 2020


Astăzi sunt recunoscătoare că am terminat de citit un roman thriller despre care voi scrie cateva rânduri într-o altă postare.

Am început romanul înainte de carantină, când citeam in metrou dus-întors de la muncă = "în timpul liber". 😂Abia zilele trecute am reluat lectura. De vreo două ori am fost tentată să las baltă lectura pentru că devenise un pic plictisitoare acțiunea, dar de fiecare dată apărea ceva care mă intriga, îmi trezea din nou interesul și starea de suspans.

Weekend liniștit și frumos vă doresc! 🌞


2 comments:

  1. Inca n-am pus mana pe carte, dar ne uitam la filme ca in adolescenta! :) inainte de lockdown vazusem un film cap-coada,, in cateva luni. Acum facem maratoane pe Netflix :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt bune și fimele. Să zicem că asta e una dintre părțile bune ale carantinei :D

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...