Saturday, August 29, 2020

Ce mai răsfoiesc prin blogosferă (1)

<span>Photo by <a href="https://unsplash.com/@maddibazzocco?utm_source=unsplash&amp;utm_medium=referral&amp;utm_content=creditCopyText">Maddi Bazzocco</a> on <a href="https://unsplash.com/s/photos/quotes?utm_source=unsplash&amp;utm_medium=referral&amp;utm_content=creditCopyText">Unsplash</a></span>

 

 

Mi se face uneori chef să citesc bloguri, postări cu substanță, în urma cărora rămâi cu sufletul mai plin, mai bogat, mai luminos.

Sunt câteva bloguri care mă inspiră, îmi activează creativitatea sau îmi liniștesc tulburările în zilele mai întunecate.

Revin cu plăcere la astfel de bloguri, chiar dacă le-am citit deja mare parte dintre postări. Sunt ca niște cărți de pe noptiera virtuală, pe care le răsfoiesc iar și iar, cu nesaț.

Două dintre acestea sunt:

Dulce casă - Am descoperit blogul Irinei în urmă cu vreo doi ani, poate chiar ceva mai mult. Irina scrie despre organizare, curățenie, viață spirituală, lucru de mână, liniște sufletească. Mă inspiră mult lumina pe care o transmit postările ei și pacea mult dorită pe care o regăsesc în acest spațiu virtual plăcut. Vă invit să o vizitați.

cu.minte.  - Acesta este blogul Alexandrei, un om frumos și luminos cum rar găsești. Am aterizat împreună la actualul loc de muncă, acum mai bine de 9 ani. Acum suntem colege doar de departe. Deși nu a mai scris aici de vreo doi ani, recomand cu căldură blogul ei, pentru stilul super catchy și talentul cu care scrie, pentru cât de frumos și lin se așează cuvintele în propoziții, pentru emoțiile autentice pe care le transmite și pentru că, deși n-am ținut legătura, îmi este tare-tare dragă.


Weekend frumos vă doresc și spor la lectură! 🌞💖




4 comments:

  1. Și mie îmi place blogul Irinei. Îl urmăresc cu drag! Pe al tău de asemenea!

    ReplyDelete
  2. multumesc ca ma citesti si ca recomanzi blogul meu!si eu te urmaresc cu drag!o zi frumoasa!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...