Saturday, May 18, 2019

Jurnal (4) - sâmbătă, 18 mai 2019


 Pentru azi… nimic nou sub soare
✿ Afară…  e tot mai cald. 
✿ În bucătărie… Sarmale
✿ În casă… Curat, linişte.
✿ Sunt îmbrăcată…  haine lejere, de vară
✿ Citesc… Nimic nou
✿ Scriu... Aici și în jurnalul de recunoștință + o nouă poveste. Voi publica mâine prima parte
✿ Intenționez… să-mi refac manichiura, să mă debarasez de anumite cărţi pe care sigur nu le voi mai reciti
✿ Mă gândesc… Ca luna aceasta să termin cel puţin una dintre poveştile începute aici, pe blog
 Îmi doresc… Să gândesc mai puţin şi să acţionez mai mult
✿ Sunt recunoscătoare… pentru sănătate, pentru vremea bună, pentru inspirație
✿ Aştept cu nerăbdare… să merg la vot, în speranța unei schimbări pozitive, oricât de mică ar fi
✿ Îmi place… senzația de vară, de vacanță, de concediu ce m-a cuprins
✿ Nu-mi place… cât de repede trece timpul. La final de august, mă întorc la muncă și deja mi-e inima cât un purice. Cred că schimbarea va fi mai grea pentru mine decât pentru David
✿ Săptămâna care a trecut… am ieșit cu două prietene, în ciuda zilei ploioase în care ne-am programat întâlnirile. Tare bine mi-a prins.
✿ Ieri… Am scris ceva nou
✿ Azi... Mai citesc câte ceva, gătesc și mă relaxez pe cât posibil
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Scris, gătit, curățenie
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează… Să donez din hainele celui mic. Multe nu-i mai vin. 
 Un citat preferat pentru azi... Pentru schimbare: „O furnică nu poate răsturna un munte, dar îl poate muta din loc încet, bucăţică cu bucăţică.” — Marin Preda
 O fotografie de azi... 

o cafea mică, alături de o minge îmbrăcată în pisică supărată 😊



*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 










2 comments:

  1. Armonie aproape totala - scriu "aproape" pentru ca ai sscris despre emotiile legate de reinceperea serviciului. :)
    Pisica suparata e super haioasa! :)) Se pare ca nu-i place cafeaua. :)
    Zile senine iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, clar nu-i place cafeaua. :)) Se asortează cu vremea posomorâtă care a fost până mai ieri :)))
      O săptămână frumoasă!

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...