Saturday, May 4, 2019

Jurnal (2) - Sâmbătă, 04 mai 2019



 Pentru azi… N-am avut nimic special de făcut. Doar treburi prin casă și plimbări cu cel mic, la joacă. 
✿ Afară…  e călduț, dar totuși înnorat
✿ În bucătărie… Am gătit ceva cu afumături de pe la țară
✿ În casă… Pace și liniște
✿ Sunt îmbrăcată…  haine lejere
✿ Citesc… Tot "Cele cinci limbaje de iubire ale copiilor" și bloguri
✿ Scriu... Aici și în jurnalul de recunoștință
✿ Intenționez… să golesc hardul extern de poze și alte vechituri inutile
✿ Mă gândesc… Să reiau exercițiile de kinetoterapie, ușor-ușor. Coloana mea se resimte.
 Îmi dorescSă termin de citit cartea începută în zilele următoare
✿ Sunt recunoscătoare… pentru sănătate, pentru primăvara asta destul de călduță, pentru ieșirile în aer liber
✿ Aştept cu nerăbdare… Momentan, mă bucur de prezent
✿ Îmi place… cartea pe care o citesc. Mă ajută să mă înțeleg chiar și pe mine însămi mai bine.
✿ Nu-mi plac… oamenii cicălitori din fire
✿ Săptămâna care a trecut… s-a scurs rapid, cu vreo două nopți în care am stat treji, David având febră și dureri de gingii, chiar și în zilele de Paște. Am fost un pic mai îngrijorați decât de obicei, dar febra a trecut. Caninii însă îi mai dau lui dureri de gingii și noi ne rugăm să iasă cât mai repede de tot, să scape. 
✿ Ieri… Am făcut ceva cumpărături și o plimbare scurtă
✿ Azi... Am gătit, am mai făcut câte ceva prin casă, ne-am jucat cu cel mic
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Nimic special. Sperăm să avem vreme bună să stăm cât mai mult pe afară.
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează… Să fiu mai organizată. Se pare că e mult mai greu să devii organizat când toată viața te-ai complăcut într-un dulce haos. Sau poate e doar cazul meu
 Un citat preferat pentru azi... "Cu un zâmbet poți săruta un suflet!” – Octavian Paler
 O fotografie de azi... 



*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 😊





5 comments:

  1. Se anunta o luna racoroasa! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer, chiar mi-ar plăcea să fie soarele mai blând, mai de primăvară aşa, ca să putem respira, dar să nu plouă. Ca acum :D

      Delete
  2. Mi-a placut foarte mult citatul ales de tine ... cat de mult adevar este cuprins în el!
    Va doresc sa aveti nopti linistite si dintisori sanatosi! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, este un citat cu profunzime :)
      Mulțumim din suflet!
      O săptămână frumoasă! :)

      Delete
  3. Si mie imi place citatul, dar imi place si atmosfera generala care se deduce (fara durerile micutului, se intelege) :)
    Zile senine iti doresc!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...