Saturday, May 11, 2019

Jurnal (3) - Sâmbătă, 11 mai 2019



 Pentru azi… mi-am propus să scriu continuări la povestioarele începute sau să scriu ceva nou. Depinde cum mă ajută inspiraţia :)
✿ Afară…  e călduț, dar totuși înnorat. Stă să plouă. Se simte aer curat, de verdeață de pe câmpia din apropiere
✿ În bucătărie… Grătar rapid pe aragaz cu piure. 
✿ În casă… Pace și liniște, curat. Puiul doarme.
✿ Sunt îmbrăcată…  haine lejere, ca de obicei
✿ Citesc… Tot "Cele cinci limbaje de iubire ale copiilor" și bloguri. N-am prea avansat cu cartea
✿ Scriu... Aici și în jurnalul de recunoștință + sper că voi reuși să aștern pe "foaie" ce am în minte pentru poveștile începute
✿ Intenționez… să mai arunc / donez din haine. Tot sunt multe deși am scăpat de cam jumătate de șifonier în ultimul an.
✿ Mă gândesc… Să scriu mult și des. Trebuie să-mi fac un plan și să mă țin de el
 Îmi doresc… Să și citesc mai mult. Să vedem cu mă împart între toate activitățile zilnice. Organizare, organizare :D
✿ Sunt recunoscătoare… pentru sănătate, pentru somnul bun de noapte, pentru dulciurile pe care le-am primit de la cineva drag
✿ Aştept cu nerăbdare… Să pot vorbi despre proiectul la care am lucrat cu puțin timp în urmă
✿ Îmi place… aerul curat ce pătrunde pe fereastră.
✿ Nu-mi plac… câinii vagabonzi ce s-au strâns iar în zonă. Iubesc animalele tare mult, dar mi-e groază de haitele de câini, mai ales când ies cu cel mic la plimbare
✿ Săptămâna care a trecut… am stat mai mult în casă că a tot plouat, dar ne-am distrat frumos în doi și în trei, după caz
✿ Ieri… Am făcut clătite cu magiun de prune. Preferatele mele încă din copilărie.
✿ Azi... Mai citesc câte ceva, mai socializez pe whtasapp un pic
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Un pic de shopping
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează… Să fac ordine în șifonierul de haine și în cutiile cu mărunțișuri
 Un citat preferat pentru azi... „Nu spune niciodată "nu se poate", ci începe cu să vedem.” - Nicolae Iorga
 O fotografie de azi... 


Tot galben și azi :)


*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 😊




4 comments:

  1. Niciodata cu incerc, ci cu fac (o sa fac pana reusesc).

    ReplyDelete
  2. Galben e culoarea soarelui, culoarea aurului... Cand nu sunt excese din unul sau din altul totul e armonios, luminos. :)
    Clatite cu magiun de prune! Clatitele sunt si preferatele mele, inca din copilarie, dar la umplutura nu am "pretentii" cat timp e dulce. :)
    Si aici se simte, mai ales noaptea, parfum "de verde proaspat"; si inca ploua, dar din cand in cand, cate putin. :)
    Weekend pe placul tau iti doresc!

    ReplyDelete
  3. Am scapat de ploaie, din weekendul asta vine vremea frumoasa! :) Magiun de prune mananc doar cand vin in Ro. :))
    Un weekend frumos îti doresc!

    ReplyDelete
  4. Superb citatul din N. Iorga <3!!
    Pupici cu drag si o saptamana minunata (cu cat mai multe proiecte sau dorinte vizate:D)

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...