Wednesday, May 1, 2019

Zâmbet mentolat - Miercurea fără cuvinte





19 comments:

  1. E tare drăgălaşă fotografia!

    ReplyDelete
  2. Stiu o poezie :
    eram dement,
    erai de menta,
    traiam refugiati in vis
    si hoinaream pe-al tau iris
    eu un dement,
    iar tu de menta

    eram dement,
    erai de menta,
    sorbeam din clipe vesnicii
    cu gust de zboruri argintii
    eu un dement,
    iar tu de menta

    eram dement,
    erai de menta
    si locuiam acelasi verb,
    te-mpodobeam cu ochi de cerb
    eu un dement,
    iar tu de menta

    eram dement,
    erai de menta
    si alergam prin vai abstracte,
    prin iarba cu aspect de soapte
    eu un dement,
    iar tu de menta...
    de Ion Nimerencu
    Ha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce tare e! :) Fascinant joc de cuvinte
      Merci mult pentru această vizită în versuri :)

      Delete
  3. Ce faaaain! Cum sa nu incepi ziua cu veselie cand dai cu ochii de asa ceva?! Idee faina cu menta in cana desenata! O ciufulita abia trezita! :)
    Happy WW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos, Diana! Da, arăta bine și fără zâmbet, dar i l-am adăugat să fie și mai veselă :)

      Delete
  4. Imi lipseste,dar voi face tot posibilul sa o am.

    ReplyDelete
  5. o cana... dementa! ☺☺☺ Tare draguta imaginea! si culorile oranj cu verde crus se îmbina perfect, imi place mult!
    Happy WW, Izabela draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos, dragă Carmen! Mă bucur că îți place :)

      Delete
  6. Hahaha Un zambet de ment? :))).
    O cana fericita - clar :). Si cu un zambet foarte proaspat :D.
    Happy WW :P!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, de ment și cu adevărat fericit :))))

      Delete
  7. vesela cana, si proaspata! o placere sa o ai in preajma!

    ReplyDelete
  8. Superba cu zambetul si verdele ei crud si parfumat... Ca si poezia Dalianei... :) Numai bine

    ReplyDelete
  9. Ce poză simpatică! Binedispune!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...