Wednesday, April 17, 2013

Cu primăvara-n suflet




M-am născut așa, simplu, din natură,
dintr-un curcubeu și o picătură
de ploaie nervoasă și rece
când timpul se-ntreba ce se petrece.

M-am născut strângând în brațe-un nor,
când nu știam să râd, dar știam să zbor;
și am zburat cu fluturii, printre flori,
am învățat să plâng în mii de culori.

M-am născut cu flori de cireș în mână,
cu stele-n privire și aripi de zână,
cu Aprilie drept naș, primăvara drept nașă
cu cer și izvoare - cea mai scumpă cămașă.

M-am născut printre foșnete fără să știu,
printre petale pictate seara târziu,
printre cuvinte și lumi întortocheate,
să curg printre oameni în tablouri abstracte.





No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...