Thursday, April 21, 2016

Momentul ZERO



Se spune că împlinirea vârstei de 30 de ani este un moment "de criză" pentru femei.

Pentru mine este doar un moment de resetare, un moment în care aleg să o iau de la ZERO, un moment în care cred din ce în ce mai mult că vârsta nu este decât un număr, mai ales atunci când sufletu-mi refuză cu înverșunare să îmbătrânească, iar trupul nu face decât să îl urmeze.

Este vârsta pe care am atins-o cu multe lecții învățate. De exemplu, am învățat că este inutil să trăiesc cu regrete și mai ales este complet neproductiv să mă compar cu alții, am învățat că oamenii pot fi frumoși și magici, trebuie doar să am răbdarea și dorința să îi cunosc cu adevărat, am învățat că pot face atâtea lucruri dacă îmi propun și dacă depun eforturi pentru a-mi îndeplini idealurile.

Am o singură viață pe care sunt datoare și am dreptul să o trăiesc așa cum îmi doresc și cum simt, cât mai frumos, cât mai creativ, cât mai plină de iubire, de zâmbete și de optimism!

Iar cu puterea minții celei mature de 30 de ani cu care m-am pricopsit peste noapte :)))) încerc să vă transmit din energia mea pozitivă și din entuziasmul cu care aleg să îmbrățișez în continuare prezentul și viitorul! 

12 comments:

  1. LA MULTI ANI!!!!!!!! NUMAI BUCURII!!!! Si apropo, cine i tipa din poza de 16 ani?! ;) cu drag, Ioana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult! M-a amuzat comentariul tău! :)))
      Te pup! :*

      Delete
  2. La Multi ani, Izabela!!! Frumoasa varsta eehehe si mi-a placut cum ai scris, esti foarte bravooo! Domnul sa te tina sanatoasa, fericita si implinita! Pupici, Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult, Liuba! Doamne-ajută! Sănătatea pe primul plan, restul vin de la sine :)
      Hugs and kisses! :* :*

      Delete
  3. La multi ani frumosi, plini de voiosie si succese! :)

    ReplyDelete
  4. La mulți ani fericiți și binecuvântați, Izabela!
    Eu am trecut cu vreo 2 ani de momentul acesta și serios că gândesc cu totul altfel decât înainte de 30 de ani. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult, Flaviana!
      Eheee, maturitatea își spune cuvântul. :)
      Sănătate și împliniri îți doreasc și ție! Te pup :*

      Delete
  5. Am ratat ziua ta :D dar îți spun și eu câte ceva cu întârziere :D

    La mulți ani, să ți se împlinească dorințele, să iubești, să fii iubită și să vezi mereu tot ce e mai frumos în lumea aceasta.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos pentru urări, Lavinia! Şi ţie îţi doresc asemnea :* :)

      Delete
  6. La multi ani frumosi si sanatosi :* !!!
    cu drag
    Rux

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...