Sunday, April 26, 2020

Jurnal de recunoștință (4) - 26 aprilie 2020

Astăzi sunt recunoscătoare pentru că locuiesc "la capătul lumii" și nu mă mai plâng că sunt nevoită să fac în jur de două ore jumătate până la muncă și înapoi. Pentru că din același motiv, am parte de bucata asta de pustiu unde putem ieși câte puțin, într-o perioadă în care statul în casă devine greu de suportat, chiar și pentru o plantă de interior ca mine.

Astăzi sunt recunoscătoare pentru un mac alb, unul roșu și un pui de șopârlă 🌞🌺🌼🐊  























5 comments:

  1. Ce frumoase poze! Vezi cum ne schimbam abordarile?
    Si gandurile? Totul este sa invatam ce putem, din orice situatie! Am citit des expresia 'nimic nu eintamplator'.
    Acum incepem sa avem si dovezi... :)
    Numai bine, Izabela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevărat! Chiar nu este nimic întâmplător. Toate au rostul lor, numai să avem răbdare să îl descoperim.

      O zi frumoasă, Suzana! 😊

      Delete
  2. Ce frumusel puiul de soparla! Ai spirit de observatie si, probabil, rapiditate! :)
    Mac alb?! Cred ca e prima data cand vad! Daca am mai vazut, sigur n-am stiut ce vad! :)
    Numai de bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu am fost surprinsă să văd un mac alb. Este pentru prima oară 😊
      Soțul a observat puiul de șopârlă. Eu eram preocupată să-mi supraveghez propriul pui 😅

      Se vedea că era pui de șopârlă tocmai că nu era prea rapid. Părea speriat și se tot oprea. L-am ghidat să ajungă în iarbă.

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...