Saturday, March 21, 2015

De prin suflet adunate (2)

photo source***
Asta-i treaba cu oamenii minunaţi: nu pot fi minunaţi pentru toată lumea. Pe unii îi vor dezamăgi vrând-nevrând, mai devreme sau mai târziu... Şi asta e ok.

*
Cu capu'-n nori şi primăvara-n suflet. Aşa cum îi stă bine omului ツ  

*
Nimeni şi nimic nu te poate face fericit dacă nu eşti împăcat cu tine însuţi.

* 
Frumoase sunt zilele cu soare în suflet, chiar dacă afară plouă.

* 
Este vineri... şi mă gândesc ce frumos ar fi ca oamenii să înceteze să mai trăiască doar pentru weeekend-uri.
Oricât de haotice şi încărcate ar fi zilele săptămânii, ar trebui să le dăm şi acestora o şansă...
Să ne dăm nouă înşine o şansă să trăim frumos fiecare zi care ne este dăruită.


*
Unul dintre cele mai frumoase sentimente este atunci când nu simţi nevoia să dai explicaţii nimănui pentru ceea ce faci sau ce spui, pentru că îţi urmezi pur şi simplu sufletul ツ

*
Sunt nopţi în care nu mă interesează la ce oră merg la culcare. Oricum luna plină îmi va veghea cu grijă insomnia...

*
Când nopţile plâng, sunt suflete care se umplu de nori, de mari năpaste, de furtuni neştiute de nimeni.

Sunt suflete care mai apoi se răsfrâng, se lasă limpezite de propriile lor ploi, se răcoresc şi se liniştesc, cel puţin pentru o vreme... 


*
Simplul fapt de a cunoaşte oameni buni cu suflete frumoase mă face să mă simt privilegiată că îi am aproape sau că am avut ocazia să interacţionez cu ei, fie şi doar temporar.
Aceşti oameni frumoşi fac diferenţa, cel puţin în viaţa mea, pentru că îmi redau speranţa că lumea asta mai are şanse să devină un loc mai bun... ツ


*
Nu-i nici un loc pe lumea asta mai liniștit, mai senin, mai plin de pace decât propriul suflet.
Acolo, dacă îţi doreşti cu adevărat, poţi găsi un strop de linişte chiar şi în cea mai infernală aglomeraţie.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...