Thursday, March 5, 2015

Am nevoie de un borcan mai mare

Am început noul an bine, zic eu. Bilanţul pe anul 2014 a dat cu virgulă, n-am bifat chiar tot ce mi-am propus, dar mi-am dat seama că pe unele chestii nici nu mi-am dorit neapărat să le bifez pentru că erau mai mult de umplutură. Sau pur şi simplu nu sunt încă o prioritate.

2014 a fost un an relativ întortocheat, ca un labirint din care am ieşit ceva mai răvăşită decât am intrat, un an în care m-am pierdut şi m-am regăsit de o sută de ori, un an în care am primit numeroase şanse, mai mici sau mai mari, mai mult sau mai puţin importante. De unele am profitat, pe altele le-am ignorat intenţionat pentru că aşa am considerat că e mai bine.

Anul ăsta am lăsat listele deoparte şi am decis să mă las purtată de val, în limita bunului simţ, dar neuitând nicio clipă de obiectivele principale atât pe plan personal, cât şi profesional.

O altă mică şi importantă excepţie, pentru sufletul meu, este aşa numitul The Happiness Jar. Acest borcan al fericirii este desigur un borcan, în care pun zilnic, încă de la începutul anului, câte un bileţel pe care scriu care a fost cel mai frumos moment al zilei (uneori sunt chiar mai multe), oricât de mic şi nesemnificativ ar părea acesta.

Este un exerciţiu foarte bun pentru psihicul şi spiritul oricui alege să-l facă, deoarece, în lumea copleşitoare în care trăim, uităm adesea să zâmbim, să mulţumim pentru ceea ce avem deja, să privim partea bună a situaţiilor, să ne dăm seama că o zi nu a fost proastă, ci doar a avut momente mai puţin bune pe ici pe colo.

Vreau un an plin de culoare, de zâmbete, de împliniri a căror autoare principală să fiu, un an plin de optimism, de gânduri şi acţiuni pozitive, de oameni buni şi frumoşi.
Vreau un an în care nu voi trece cu vederea niciun moment bun şi voi încerca să am un borcan al fericirii cât mai bogat :) pentru că vreau, pentru că pot, pentru că îmi doresc şi pentru că, în naivitatea mea, chiar cred că lumea poate fi mai bună!

P.S:  chiar am nevoie de un borcan mai mare! :)))

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...