Saturday, April 27, 2019

Jurnal (1) - Sâmbătă, 27 aprilie 2019

Paşte fericit alături de cei dragi! 😊🐰🐑🌞

 Pentru azi… mă bucur de soare, de căldură, de natură
✿ Afară… e cald, verde, numai bine de stat în leagăn şi de visat cu ochii deschişi
✿ În bucătărie… totul e pregătit de mamele noastre harnice, pentru masa de Paște
✿ În casă… se putea şi mai bine
✿ Sunt îmbrăcată… lejer, de vreme caldă
✿ Ascult… liniştea, păsări ciripind, găini cotcodăcind, vântul bătând
✿ Citesc… "Cele cinci limbaje de iubire ale copiilor" de Gary Chapman şi Ross Campbell
✿ Scriu... aici şi în jurnalul de recunoştință
✿ Intenționez… să citesc toate cărțile achiziționate înainte de a cumpăra altele
✿ Mă gândesc… cu nostalgie la primăveri din copilărie
 Îmi dorescsă reuşesc să scriu mai des pe bloguri şi să citesc mai mult
✿ Sunt recunoscătoare… că am ajuns la părinți, în provincie şi petrecem Paştele împreună
✿ Aştept cu nerăbdare… să plecăm în vacanță la vară
✿ Îmi place… că am prins merii în floare
✿ Nu-mi plac… norii care prevestesc ploaia
✿ Săptămâna care a trecut… s-a simțit o săptămână ca oricare alta. Sper că anul viitor să ajung la câteva Denii
✿ Ieri… am făcut bagaje pentru weekendul prelungit la părinți
✿ Azi... ne bucurăm că suntem din nou împreună patru generații: prichindelul, noi, părinții şi bunica mea
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… să avem un Paşte luminat şi fericit în familie
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează… momentan, niciun plan
 Un citat preferat pentru azi... "Fă Rai din ce ai!" - încerc să mă ghidez după acest citat
 O fotografie de azi... 


*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 😊

7 comments:

  1. Paste fericit, sanatate si implinire! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc la fel!
      Zile luminoase și senine! :)

      Delete
  2. Paste fericit, cu pace si lumina si multa dragoste!

    ReplyDelete
  3. Sarbatori Pascale fericite! Christos a inviat! Arata bine jurnalul.., cat sa te starneasca. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci la fel! Adevărat a înviat! :)
      Da, e o idee pe care o tot văd aplicată pe bloguri. Mi-am zis să încerc și eu :)

      Delete
  4. Christos a inviat !
    Eu ma gandesc la vacanta de vara din toamna trecuta ? :)

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...