Noiembrie… frig…
ceață… Vreme tocmai bună pentru o vizită virtuală, departe, în munți. La vila
Alpin, din Straja.
Accesez prima pagină,
cu un conținut la îndemână, aerisit și câteva rubrici esențiale, importante,
speicifice pentru site-urile cu profil turistic, ceea ce îmi trezește
interesul.
Totuși, sunt de părere că prima pagină
ar trebui să întâmpine vizitatorii cu o poză reprezentativă de dimensiune mare.
De asemenea ar
fi binevenite mici îmbunătățiri în materie de design. Ar merge puțină culoare care
să sugereze un loc atractiv, unde există activitate din plin, în funcție de
fiecare sezon, un loc fascinant, cald, primitor, așa cum și este vila, dar și
localitatea unde se află.
Cum sărbătorile
de iarnă sunt aproape, continui “plimbarea” la rubricile de sezon “Crăciun 2014”
și “Revelion 2014”. Îmi doresc să știu dacă în perioada respectivă pot beneficia
de un sejur la Straja și ce implică
acesta. Îmi place că infromația este bine structurată, pe categorii. Sunt
menționat prețul, perioada, meniurile, posibilitățile de cazare și toate
facilitățile aferente.
Dar, și de
această dată, un strop de culoare ar face ofertele mult mai atractive, mai
interesante, chiar mai încântătoare aș spune. Ar merge eventual ca pentru
aceste oferte, textul propriu-zis să fie inserat peste o poză veselă de la
același eveniment din anul anterior.
Merg mai
departe la prezentarea traseului, pe zile. Foarte detaliat, la obiect,
programul este unul diversificat, ceea ce desigur este un plus. Cu toate
acestea, ar fi utile câteva imagini cu cele mai importante momente care să
suțină textul. Ar fi interesant de aflat dacă există și activităși indoor,
pentru oaspeții mai puțin activi, sau pentru a petrece zilele ploiase. Dacă
există, ar putea avea și acestea locul lor pe site.
Nu practic
schiatul, dar sunt curioasă ce presupune acest sport de iarnă într-o zonă
pitorească. Detaliile despre schi la
Straja îmi par destul de bine aranjate, informația oferită este foarte
clară și utilă pentru pasionații acestei activități. Ar prinde bine și aici
două-trei poze care să stârnească emoția și cheful vizitatorului pentru a
practica sportul preferat.
Ar mai putea fi
adăugată pe site posibilitatea de rezervare online și o secțiune cu
testimoniale, care să fie cerute aleatoriu oaspeților vilei Alpin.
S-ar putea crea
și subcategorii cu impresii și păreri de la cei care vin doar în vacanță sau în
cantonament la Straja sau la
schi, pentru ca părerile să fie cât mai diversificate și să reflecte realitatea.
Vila Alpin, are
multe plusuri, în special pentru că este deschis unui public foarte larg. Aici
îți poți petrece vacanțe de neuitate sau poți veni în teambuilding cu echipa de
la muncă. Pe lângă multitudinea de camere spațioase, îngrijite și lumnioase,
aici se pot organiza
evenimente nunti, botezuri, zile de naștere, restaurantul fiind suficient de
spațios și destul de bine prezentat pe site.
De asemeni, pentru alte evenimente
oficiale, Vila Alpin pune la dispoziție sala de conferințe pentru cei
interesați.
Alte
îmbunătățiri, sau mai bine spus idei, ar fi adăugarea de noi poze în galerie,
de la sezon la sezon, pentru a sublinia ideea de schimbare, de continuă dezvoltare
și inovație. Și, din punctul meu de vedere, rubrica “Despre noi” să fie
updatată periodic cu un paragraf de tip introducere sau o părere a unui angajat
cu poza acestuia.
Concluziile
mele ar fi că în principal, Vila Alpin nu are nevoie de foarte multă reclamă,
deoarece zona în care se află și serviciile oferite vorbesc de la sine. Dar,
având în vedere că în epoca în care trăim, accentul pe publicitate este tot mai
mare, este nevoie de o revigorare a site-ului. Pentru început, ar putea fi
luate în calcul adăugarea de mai multă culoare și mai multe imagini reprezentative
pentru a reflecta informația din text.
O
vilă de trei stele merită un site de cel puțin tot atât de multe stele!
Articol scris pentru
SuperBlog 2013