Tuesday, January 12, 2016

Am început curăţenia!


Nu-i încă primăvară, dar nu-i bai. E început de an şi simt o nevoie intensă de curăţenie peste tot şi în toate.

Am început în weekend cu zăpăceala din şifonier. Toate hainele învechite şi nepurtate de luni de zile (poate ani?) vor lua calea gunoiului sau, dacă sunt în stare cel puţin bună, vor ajunge la cineva care are nevoie de ele.

Plus că m-am pregătit deja de vreme caldă. Mi-am mutat hainele subţiri pe raftul de sus. 
Nu ştiu alţii cum sunt, dar suport frigul din ce în ce mai greu (vârsta? :))) şi tânjesc după soare, după flori în parcuri, după  plimbări în rochii viu-colorate şi vaporoase, după ciripit neîncetat de păsărele în copacii de la geam... Hmmm! Dar o să am răbdare şi o să mă bucur şi de zilele astea scurte şi mohorâte. O să zâmbesc mai des şi aşa cerul o să fie senin în fiecare zi :)

Ieri şi astăzi mi-am făcut ordine în rollbox-ul de la muncă. Am tot strâns diverse foi, foicele, foicici şi alte obiecte de-a lungul celor 4 ani de când lucrez la aceeaşi companie şi nu am îndrăznit până acum să umblu în ele. Am aruncat mai mult de jumătate din ce era acolo şi asta îmi dă o senzaţie de bine, de uşurare.

Tot astăzi m-am dezabonat de la vreo 10(!) newslettere de pe mailul personal. Nu ştiu de ce m-am abonat la toate nebuniile alea pentru că nu cred că am deschis până acum mai mult de 5% din ele.

Am şters din playlist melodiile pe care nu le-am ascultat (aproape) niciodată şi care nu mi-au plăcut, dar într-un fel sau altul au ajuns acolo. :D

Ufff greu m-am mobilizat, dar a meritat şi nu mă voi opri aici. Voi continua cu "sertarul cu de toate" din comoda din dormitor în care este de-a dreptul haos, deşi mă ocup de el periodic. Dar nu ştiu ce se întâmplă, parcă peste noapte, fix după ce l-am pus la punct, vine cineva şi îl zguduie zdravăn de mă trezesc cu toate lucrurile alandala. Un mister total!

Şiiii... sigur voi mai găsi locuri şi lucruri care merită ceva atenţie. Cel puţin prin casă :)

3 comments:

  1. Ce harnica esti tu si cred ca ma molipsesti si pe mine :))

    Eu tanjesc dupa zapada si sper ca in februarie, de ziua mea sa ma bucur de ea :) dar pana atunci, te rog sa te bucuri de zapada si pentru noi :)) Cred ca la tara zapada e mai frumoasa, in orasele mari e mai mult sur. Pupici si o seara frumoasa tie! Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar m-a lovit hărnicia zilele astea :)))

      Sper să ai parte de zăpadă aşa cum doreşti, ca şi cadou-surpriză de ziua ta. ^_^ Chiar e frumoasă iarna când ninge, când vezi copiii jucându-se, când totul e alb şi pufos. Cu excepţia frigului, pot spune că îmi place acest anotimp :))

      Te pup cu drag. O seară liniştită îţi doresc! :*

      Delete
  2. Partea cu mărunţişurile e cea mai amuzantă :))
    Mult spor!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...