Friday, January 27, 2017

27 ianuarie - Ziua Tortului de Ciocolată

În anumite ţări din lume, astăzi este ziua tortului de ciocolată. 🎂 🍫

Mmmm ciocolată! Ar gândi mulţi, creându-şi în minte o imagine cu un tort minunat, cu umplutură de cremă de ciocolată, cu glazură de ciocolată şi decorat cu bomboane de ciocolată, desigur, şi poate câteva căpşuni.

La ocazii speciale, zile de naştere, aniversări, nunţi, botezuri, tortul de ciocolată este nelipsit, aproape de fiecare dată.

Multe dintre persoanele pe care le cunosc sunt fascinate de ciocolată în general şi de toate deserturile care o conţin: îngheţată, clătite, brioşe. Să nu mai spun de ideea romantică de căpşuni cu cremă de ciocolată. 🍧🍨🍦🍬

Toate aceste gânduri aromate îi fac pe iubitorii de ciocolată să viseze la râuri interminabile de ciocolată, la deserturi sofisticate, cu arome ce le încântă simţurile şi le fac zilele mai dulci. Iar tortul de ciocolată este regele neîncoronat al deserturilor în topul celor mai mulţi pământeni.

Să vă spun şi un secret: nu toată lumea este totuşi înnebunită după ciocolată. Iar eu sunt una dintre aceste persoane care rar se delectează cu dulciuri, şi mult mai rar cu ciocolată. Şi cel mai mult mă îmbie să le fotografiez. Am zis-o şi pe-asta. Acum puteţi să aruncaţi cu roşii în mine. Sau cu căpşuni. 🍓😛

Vă doresc o zi dulce cu multă, multă ciocolată! 🙋

12 comments:

  1. Eu sunt înebunită după cioco :X iammmi. Vreau și eu tort. Și căpșunile îmi plac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este bine, faci parte dintre oamenii normali :))) iar torturile făcute în casă sunt cele mai bune.

      O seară frumoasă îţi doresc! :)

      Delete
  2. Daca as fi stiut,cred ca faceam unul.Tot aman, cam de la Craciun.Mie imi place ciocolata,mai ales neagra,dar...batraneetea nu ne lasa.Un weekend placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper să reuşiţi să faceţi curând! Merită efortul, mai ales pentru cei dragi :)

      O seară frumoasă!

      Delete
  3. La așa abundență de ciocolată, mi s-a făcut poftă. Acum mă duc să desfac o cutie de bomboane de ciocolată! :)
    O zi dulce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Întotdeauna este bine să avem ceva dulce la îndemână. Pentru cazuri din astea de urgenţă :)))
      O seară frumoasă!

      Delete
  4. Eu prefer torturile cu frișcă și fructe, mai acrișoare așa, dar în schimb sunt înnebunită după bomboanele și tabletele de ciocolată! :))
    O zi dulce să ai și tu, cu sau fără ciocolată! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şi mie tot torturi aşa mai light îmi plac.
      O seară frumoasă îţi doresc! :)

      Delete
  5. iamiii, poate sa fie fiecare zi, ziua totului de ciocolata?!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...