Sunday, January 29, 2017

29 ianuarie - Ziua Puzzle-ului

Eram copii în perioada de după revoluţie şi încă nu aveam multe surse de distracţie cum au copiii din ziua de azi. Însă ştiam să ne jucăm frumos şi afară, şi în casă, în funcţie de vreme şi de starea de spirit.

Serile de iarnă le petreceam în casă, uitându-ne la televizor, la desene animate sau la filme.
Dar ne plăcea tare mult să rezolvăm jocurile de puzzle pe care le aveam, cu diverse tematici. Albă-ca-Zăpada şi Scufiţa Roşie sunt cele care mi-au rămas întipărite în minte. Poate pentru că îmi plăceau foarte mult poveştile, întotdeauna reconstruiam imaginile cu drag, piesă cu piesă şi nu mă plictiseam.

Astăzi este Ziua Puzzle-ului în unele ţări şi tare aş aş vrea să o sărbătoresc punând cap la cap un joc de puzzle, ca în copilărie, dar nu am niciunul la îndemână. Am cotrobăit prin cutiile cu vechituri din casa părintească şi nu am găsit decât coperta din poză. Bun şi aşa, decât nimic. 😂 Nu pot să fac nimic cu ea, dar mă bucur că au mai rămas măcar câteva piese dragi din puzzle-ul de demult al copilăriei. 

6 comments:

  1. Cănd eram copil n-am avut niciun puzzle,îmi aduc aminte că am participat la un spectacol organizat de Crăciun şi am jucat într-o scenetă în rol de pitic ... mergeam toţi piticii legănându-ne pe scenă în ritmul muzicii/melodiei cunoscute din desenele animate cu câte un felinar în mână într-un decor de pădure !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte drăguţă sceneta şi o amintire frumoasă! îmi şi imaginez :)

      Delete
  2. :) mie imi plac foarte mult! si piticului! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte educative pt cei mici şi relaxante pentru cei mari. :)

      Delete
  3. In perioada de dupa revolutie, aveam copii :))
    Nu am stiut ca exista si o astfel de zi! 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt zile multe sărbătorite şi la noi şi în alte ţări. De la nimicuri amuzante la tot felul de comemorări. Destul de interesante aş zice. :)

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...