Saturday, April 20, 2019

Predestinați?



Eu, Izabela; soțul, Eduard. 
Se pare că am mai fost cândva împreună, acum vreo 700 de ani. Acum doar ne reîntâlnim, să construim o viață frumoasă, plină de iubire împreună. Istoria spune că atunci a fost cu năbădăi și s-a terminat urât. 😅

Nu cred în reîncarnare sau în destin predefinit, dar mi s-a părut drăguță coincidența de nume.

Mai avem una, în filmul Twillight. Ea, Isabella Swan, eu Izabela Savu, înainte de căsătorie. El, Edward Cullen, soțul Eduard Constantin.

Amuzante coincidențe. 😃

6 comments:

  1. Super faine coincidentele ...
    Nici eu nu cred în reancarnare, dar istoria uneori te pune pe ganduri! :))
    Sa va iubiti mereu pentru ca se pare ca în orice viata "traiti" va tot cautati! :))
    Florii cu bucurii si fericire! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim mult pentru urâri! Așa vom face :)
      Zi caldă, cu soare!

      Delete
  2. Orice e posibil! :)
    Interesant.

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...