Friday, April 19, 2019

Chestii drăguțe și inutile



Sursă foto: galeria proprie
Fiecare magazin are cel puțin un raion cu produse pe care îmi place să le numesc "chestii drăguțe și inutile". Sunt acele produse care sunt, desigur, foarte drăguțe, atrăgând privirea prin felul, să zicem, în care arată. 

Majoritatea sunt mai mult de decor, ca această sticluță din foto pe care nu-mi vine s-o umplu cu nimic pentru a nu o murdări sau deteriora. 😅 Aici este clar vina mea că nu îi dau o utilitate. Am plasat-o pe un raft, în bucătărie, să mă încânte cu prezența când sunt prin preajmă.

De-a lungul anilor, am tot achiziționat asemenea drăgălășenii. În ultimul timp, cum povesteam aici, am ajuns să arunc din ele. Majoritatea nu se mai aflau în stare bună și stăteau ponosite prin cutii și dulapuri fără niciun scop. Așa că, fără regrete, am făcut loc pentru alte chestii drăguțe și utile, de data asta. Puține și bune. Am păstrat din cele vechi doar ce este în stare bună, având grijă să le ofer un loc în casă, fără să încarce aiurea spațiul.

Și totuși, ce să fac cu sticla asta? 😂
Voi aveți asemenea obiecte prin casă?





4 comments:

  1. Eu as pune niste palinca din Ardeal ... :))
    Serios nu glumesc ... în primul rand nu toata lumea bea asa ceva si cei care servesc totusi nu pot bea decat un paharel mic. Deci sticla va fi mai mereu plina si de effect! :)))
    Vorbind de Ardeal, acum îmi este asa de dor de casa socrilor! :((
    Un weekend minunat îti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm bună idee. Deși am doar țuică și coniac muntenești făcute de ai mei.
      Cred că merg și astea. :)
      N-am fost decât o dată în Ardeal, la Turda mai exact. Este o zonă superbă. Înțeleg dorul, mai ales prin prisma amintirilor personale :)

      O săptămână minunată!

      Delete
  2. Si mie imi plac "chestiile dragute si inutile"! :) E clar ca am si eu.
    Nu-mi dau seama cat de de mare (si larga la gura) este. :) Umple-o cu boabe de fasole colorata! Ramane decor si... pare utila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheee, mă bucur că nu sunt singura :D Merge sigur Și fasolea. Încape.
      Mulțumesc pentru idee :)

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...