Tuesday, April 16, 2019

Revenire




Am revenit! La blogurile mele, la blogurile voastre pe care le citesc cu drag și de care mi-a fost dor, la cărțile pe care le citesc, lăsate pe noptieră de izbeliște, la jurnalul meu, la lumea virtuală care îmi recreează adesea mintea îmbâcsită.

Am lucrat o lună și jumătate la ceva despre care vă voi povesti puțin mai încolo. 😄

Cert este că mă bucur că am terminat și că îmi reîncarc bateriile, pot să respir din nou, să fac și altceva, să nu mai umblu ca un zombie obosit tot timpul, să citesc și să scriu în timpul meu liber, când doarme copilul 😂

Săptămână cu soare vă doresc tuturor!




10 comments:

  1. bine ai revenit! ma bucur sa te recitesc si ma bucur pentru realizarea ta, chiar daca esti secretoasa, se pare ca este ceva maret. Abia astept sa ne spui despre ce este vorba.
    savureaza frumoasele zile de primavara. ganduri bune si imbratisari 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc mult, Carmen! te îmbrățișez și eu cu drag! :*

      Delete
  2. Bine ai revenit!
    Spor la... timp pentru tine! :)

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca ai terminat proiectul mai repede decat anticipasei!
    Spor în tot ce faci! Zile frumoase! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos, Ella! La fel îți doresc! :)

      Delete
  4. Bine ai revenit!! Sa ne citim cu drag :D!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...