Tuesday, April 23, 2019

O zi da, una ba

Sursă foto: galeria personală


Ai mei părinți m-au numit și Giorgiana. De fapt, așa a scris doamna de la primărie în loc de Georgiana. Din această cauză, de fiecare dată când îmi spun numele complet într-o situație care o cere, trebuie să menționez clar și tare că e Giorgiana, nu Georgiana. E amuzant și nu prea :)))


Zilele astea am sărbătorit o zi da, una ba. Pe 21, ziua de naștere, iar astăzi, pe 23, onomastica. De fapt, azi nu prea sărbătorim. Soțul e la muncă, băiețelului îi ies caninii și am avut o noapte cam albă, așa că sărbătoresc doar un pic bucurându-mă de câteva pagini citite și scris aici. Plus o cafea mare și aromată. O zi ca oricare alta, pentru care sunt recunoscătoare că suntem bine, sănătoși. Așa nedormiți și încercănați cum ne-a prins dimineața.


E primăvară, chiar dacă bate un vânt puternic ce ne ține în casă. E totul verde în jur, este anotimpul meu preferat și am înghețată în congelator. Ce altceva îmi mai pot dori ? 😊🍨

Bonus: azi se fac 8 ani de Petals of Isabelle. De 8 ani scriu aici și împart, cam rar ce-i drept, gânduri și petale parfumate. 💮🥀

La mulți ani sărbătoriților, dacă sunt printre cititori sau în familiile voastre! Zi frumoasă și însorită vă doresc! 





12 comments:

  1. La multi ani Giorgiana! Cu multa sanatate, dragoste si bucurii ...
    Biserica Ortodoxa a stabilit ca anul acesta Sf. Gheorghe sa fie sarbatorit pe data de 29 aprilie pentru ca cel de azi (data oficiala de fapt), 23 aprilie cade în postul Pastelui ... si nu ai voie sa sarbatoresti sau sa se faca în biserca liturghia sfantului, cauta cu google!
    Asa ca mai ai ocazia sa o sarbatoresti o data luni, poate ca atunci vei fii mai odihnita si sotul va fii acasa! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc din suflet, Ella, pentru urarea frumoasă! :)
      Da, am văzut că nu se sărbătorește propriu-zis azi. Oricum, nu suntem noi prea petrecăreți din fire :)))
      Luni sigur o să fie altceva că suntem în mini-vacanță, la țară. Vremea să fie bună, în rest le avem pe toate :)

      O zi frumoasă îți doresc! *

      Delete
  2. La multi ani Giorgiana ! Multa sanatate si toate cele bune !

    ReplyDelete
  3. La Multi Ani!! cu sanatate. Exact si eu am vazut ca se va sarbatorii si luni, deci o sarbatoare dubla vei avea. :) Numai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, sărbătorim de două ori :) Mulțumesc fumos! :)
      Gânduri bune!

      Delete
  4. La multi ani, Giorgiana! :)
    E fain asa: o zi chef, o zi repaus! Glumesc! Fiecare zi e o sarbatoare, doar ca in unele ne manifestam mai "acut". :)
    La noi asa e in iarna: o zi da, o zi ba. :)
    Multumesc pentru urare in numele celor pe care-i stiu si azi sunt sarbatoriti. :)
    Sanatate si numai bine! Oh! La multi ani de blog! :) Spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci și eu pentru urări! Păi așa e, fiecare zi e un prilej de sărbătoare, doar că nu prea ținem cont de asta. Ar cam trebui :D
      O zi zinunată!

      Delete
  5. Indiferent de momentul în care se poate sărbători, ziua de Sf. Gheorghe rămâne 23 aprilie. Așa că,
    La mulți ani, bucurii, sănătate și împliniri! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.••Oº°ღ웃❤
    Și, apropo de bonus, La cât mai multe postări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, așa este, data în sine nu se schimbă. Doar sărbătorirea anul acesta.
      Merci mult pentru urări! :)
      Zi frumoasă!

      Delete
  6. La Multi Ani, Giorgiana! Pe toate cararile pe care mergi!
    Sanatate si numai bucurii!
    Zilele cu 'ba' le pregatesc pe cele cu 'da'! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam așa e :))
      Îți mulțumesc tare mult pentru vizită și pentru urare!

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...