Wednesday, December 11, 2019

Dimineața (prea) devreme

 


Am profitat de ocazie că soțul a plecat super devreme la muncă, pe la 6:15, și am plecat cu el. AM ajuns la muncă la 7, când programul meu începe de fapt la 9. 

N-am mai ajuns de multă vreme așa devreme, dar mă bucur pentru că oamenii care îmi trimit solicitări zilnic, mai ales cei din alte țări, încă dorm la ora asta.

Așa că mp pot ocupa în liniște și pace de toate restanțele, ceea ce îmi dă o stare de ușurătate psihică și sufletească.

Ce-i drept, mă simt puțin cam adormită, dar imediat ce termin postarea asta voi începe în forță treaba, alături de o cafea aromată.

Este liniște totală pe etaj și îmi place la nebunie senzația de "singurătate", când abia se crapă de ziuă.

Zi luminoasă și productivă vă doresc! 

8 comments:

  1. Sa ai spor în tot ceea ce ti-ai propus sa faci!
    Pupici! <3

    ReplyDelete
  2. De curand am inceput si eu sa fac munca de birou. O detest si nu ma pot detasa de ea. Nu pot dormi nici noaptea de stres.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îmi dau seama, nu e cel mai fericit stil de viață, mai ales când nu ești obișnuită cu ea. Sper să ai șansa să faci o schimbare :) Pupici 😘

      Delete
  3. Si eu incep devreme, 6:30 si dimineata am cel mai mult spor apoi incep sedintele..e faina tare senzatia :)

    ReplyDelete
  4. Si mie imi place la fel de mult :) senzatia de "singuratate" in zori de zi.
    Weekend frumos iti doresc!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...