Monday, December 16, 2019

Un colind pe zi (3) - Deschide ușa, creștine!



Tot în copilărie, când mergeam la biserică, cântam, uneori, și acolo în perioada aceasta a anului. Mi se părea cel mai frumos moment, la finalul Sfintei Liturghii, când începeau să răsune colindele și eram, parcă, toți cuprinși de o magie și o căldură sufletească de nedescris.

Deschide uşa creştine
Că venim din nou la tine.
Drumu-i lung şi-am obosit
De departe am venit.

Că la Viflaem am fost,
Unde s-a născut Hristos
Şi-am văzut şi pe-a sa mamă,
Pe care Maria-o cheamă.

Cum umbla din casă-n casă
Ca pe fiul său să nască.
Umbla-n sus şi umbla-n jos
Ca să nască pe Hristos.

Umbla-n jos şi umbla-n sus
Ca să nască pe Iisus.
Roată, roată prin cetate,
Case, hanuri, pline toate.

Mai târziu găsi apoi
Un staul frumos de oi
Şi-acolo pe fân frumos
S-a născut Domnul Hristos.

Cete de îngeri coboară
Staulul îl înconjoară.
Îngerii cu flori în mână
Împletesc mândră cunună.

Pe cunună-i scris frumos
Astăzi s-a născut Hristos,
Care cu puterea sa
Va împărăţi lumea.

Şi de-acum până-n vecie
Mila Domnului să fie,
Tuturor cu bucurie
Şi de mare veselie.


2 comments:

  1. Multumim pentru colinde!
    Foarte fain!
    Saptamana cu spor, Isa draga!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...