Sunday, June 15, 2014

Sunt cu capul

photo source

 "Mai răruţ că-i mai drăguţ." Păi nu? 
Se întâmplă o dată la câteva luni pline, dar şi când se întâmplăăăă. Durerea de cap tot durere este.

Consecinţele hiperactivităţii duminicale. Să fie oare de la sacoşele alea grele de cumpărături, ticsite cu legume? 
Sau poate de la prea mult timp petrecut în bucătărie, gătind, evident, cu viteza luminii.
Saaaau, de la prea multe poze făcute preparatelor-coloratelor ce-mi ieşiră mândre, nevoie mare.

Hmmmm... după frecţie cu carmol + nurofen, parcă-parcă ar vrea să cedeze şi
nu prea.

Ufff... dar ia uite un baton de Bounty rătăcit printre cărţile din pat. Nu prea mă dau în vânt după dulciuri, dar el e singur, eu la fel, şi cum ar veni: să nu facem risipă.
Am zis!



Ce-am mai gătit azi :)


No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...