Tuesday, August 27, 2019

Jurnal (8) - marți, 27 august 2019


✿ Pentru azi… 
marți, 27 august 2019, 11:30 dimineaţa la birou

✿ Afară…  este încă prea cald. Toamna se lasă aşteptată 
✿ În bucătărie… a gătit soțul ieri. Supă de pui şi mâncare de cartofi cu afumătură.
✿ În casă… Linişte, ordine, curățenie la superlativ. Copilul e la bunici, casa e goală
✿ Sunt îmbrăcată…  rochie office neagră cu flori colorate. A doua zi de muncă după lungul şi totuşi insuficientul concediu de creştere a copilului. 
✿ Citesc… Tot asta: "Ce se întâmplă în iubire" - Alain de Botton 
✿ Scriu... Urmează noutăți pe blog
✿ Intenționez… să fac un set de analize generale şi câteva controale medicale de rutină
✿ Mă gândesc… ce bine îi este lui David la bunici şi mă bucur că nu ne simte lipsa.
✿ Îmi dorescZile însorite, dar mai răcoroase 
✿ Sunt recunoscătoare… pentru că i-a trecut răceala lui David.
✿ Aştept cu nerăbdare… weekendul să-mi văd puiul
✿ Îmi place… că în această perioadă găsesc fructe bune şi gustoase de sezon
✿ Nu-mi place… cum s-a schimbat clima şi cum nu mai suport căldura ca înainte de naştere. Schimbările hormonale să fie de vină?
✿ Săptămâna care a trecut… a fost ultima din concediul de maternitate. Nu-mi vine să cred cât de repede a trecut un an şi zece luni! Parcă ieri îl țineam prima oară în brațe pe David bebe dulce!
✿ Ieri… A fost prima zi de muncă. De fapt, n-am lucrat nimic încă. Am reluat legăturile cu colegii vechi şi i-am cunoscut pe cei noi.
✿ Azi... o nouă zi de muncă, la fel de liberă.
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Timp de calitate cu David
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează…  Nimic special
✿ Un citat preferat pentru azi... "Copiii tăi au nevoie mai mult decât orice să-i iubeşti pentru ceea ce sunt, nu să-ţi consumi tot timpul încercând să-i corectezi.” - Bill Ayers
 O fotografie de săptămâna trecută...







*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 



2 comments:

  1. Asa repede a trecut timpul?! Parca mai ieri ai nascut! :)

    Un inceput frumos!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...