Friday, August 30, 2019

Mi-e sufletul plin...


Mi-e sufletul plin de nostalgii,

De tot ce vrei şi ce nu vrei să ştii,
De doruri, de tristeți şi bucurii,
De soare, de senin înalt şi ceruri gri.

Mi-e sufletul plin de nescrisă poezie,
De amintiri, de haos şi de armonie,
De flori, de fluturi şi de ploi mărunte,
De verde crud, de aripi şi de curcubeie frânte.

Mi-e sufletul plin de-o blândă primăvară,
De prea multe poveşti, de-o toamnă dulce-amară,
De fulgi de nea şi de păduri tăcute,
De maci, de levănțică şi vară pe trecute.

Mi-e sufletul plin de mine şi de tine,
De negri demoni, de lupte şi de bine,
De stele căzătoare şi iubire,
De viață, vise şi bucăți de fericire.


6 comments:

  1. Foarte frumos ai descris in versuri sufletul omului care se cunoaste pe sine destul de bine. :)

    ReplyDelete
  2. "mie mi-e sufletul plin de iubire
    de vise uitate, de-adevarata traire
    de gandul de bine ce soarbe din tine
    paleste sub ura si creaza destine." (by Anca)

    frumoase versurile tale! inspirationale!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...