Friday, October 25, 2019

Diminețile cu ceață


 
În ultimele multe dimineți, am ajuns la birou cu părul umed și aureolat de la ceața deasă prin care am parcurs o mică parte din drumul zilnic.

Dacă mergeam mai mult, cred că aș fi arătat ca și cum tocmai ce-am ieșit de sub duș. Așa ceață s-a tot perindat în ultima vreme prin capitală și împrejurimi.

E deprimant, deși nu e foarte frig. Înspre după-amiază, se mai ridică valul de aburi și poți vedea cerul și soarele.

Sunt zile de toamnă bacoviene. Uneori, simt picuri mărunți-mărunți de apă, atingându-mi fața.

La muncă, am intrat într-un tăvălug de lucruri de făcut care mă storc de energie. Îmi place că mi-am regăsit ritmul. Am poftă de muncă și de făcut lucrurile bine, însă ajung acasă vlăguită.

Și draga mea inspirație mă apucă fix pe drum, în aglomerația nebună din mijloacele de transport în comun, când, uneori, mai să fac câte o criză de claustrofobie. Dar mă abțin, că-s om mare, la 30+ ani, deși fața nu mă ajută prea tare.

În fine, ajung acasă, trebăluiesc una alta și, târziu, mă pun în fața laptop-ului să aștern în cuvinte ce-mi șoptise inspirația cu ore în urmă și, ce să vezi: blank! Un gol mare și frumos în loc de toate ideile minunate pe care le avusesem înainte. Sau, chiar de îmi aduc aminte ce voiam să scriu, nu se mai leagă.

Așa că pauză de scris. Sper să nu mă țină mult. Altfel, vă invit cu drag în mintea mea, să vedeți câte povești se țes de zor acolo, să le citiți la fața locului, proaspete, ca pâinea ce tocmai crește în cuptor și împrăștie arome nebune în toată casa.

Acum, după o baie lungă cu săruri amețitor de mentolate, am zis să mă adun, să las câteva rânduri, că simt că o iau razna de la atâta nescris și la cât de suferind îmi e sufletul împovărat cu povești nescrise.

Seri calde și înmiresmate vă doresc! 💓






4 comments:

  1. Replies
    1. Mulțumesc la fel... pentru noul weekend :) :*

      Delete
  2. mie imi plac grozav diminetile si zilele cu ceata, nu ma satur de ele...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-ar plăcea mai mult dacă n-ar trebui să ies din casă :D

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...