Saturday, October 5, 2019

Jurnal (11) - sâmbătă, 05 octombrie 2019


✿ Afară… sunt vreo 11 grade. Real feel 8 grade. Nu-mi plac frigul şi umezeala, dar mi se luase de căldură rău de tot. Aşa că mă bucur de ploaie măruntă şi deasă, de căldura din casă, de peisajul de toamnă ce se conturează tot mai mult şi, nu în ultimul rând, de lipsa insectelor. Mai de curând, pe o floare din grădină parcă era adunarea generală a ploşnițelor de cereale. Acum s-a spart gaşca 😂
✿ În bucătărie… mama mea dragă găteşte carne de porc în sos de roşii cu piure. Sunt copil la mama acasă. Mâine o să fiu mama lui David că trebuie să gătesc pentru el.
✿ În casă… jucării pe ici pe colo, linişte şi cald

✿ Ascult… o melodie nouă de la una dintre trupele mele favorite. Atenție! Creează dependență 😅 Birds - Imagine Dragons
✿ Citesc… mai multe cărți deodată. O să scriu în altă postare despre acest (prost?) obicei şi despre titluri.
✿ Scriu... prea puțin deşi am peste 200 de draft-uri cu idei pe blog
✿ Intenționez… să îmi schimb culoarea părului. Acum e roşcat cum a tot fost de ceva ani.
✿ Mă gândesc… că zilele vor fi tot mai scurte şi mă deprimă un pic asta
✿ Îmi doresc... să mă plâng mai puțin, să mă bucur mai mult de toate, să caut soluții la probleme în loc să mă lamentez aiurea.
✿ Sunt recunoscătoare… că am scăpat de indigestii. Noi, bunicii, mai ales David. Totul a început cu David weekendul trecut şi, dragul de el, ne-a pasat nouă virusul. 😅 Mai mult ca sigur asta a fost. După câteva zile de regim şi probiotice ne-am revenit. 
✿ Îmi place... că am scris aici după multe amânări 
 Nu-mi place... că după toamnă vine iarna 😔 şi că sunt nevoită să scriu această postare de pe telefon.
✿ Două fotografii recente, 29 septembrie. Din care ar reieşi că vine primăvara, de fapt. Cireşi în floare în miezul toamnei 🌞🌸






*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 

8 comments:

  1. Ce flori frumoase!

    Sanatate!!!

    ReplyDelete
  2. si mie la fel, mi s-a luat de caldura :)).Mie imi place si iarna, mai ales cand ninge :)Asa e, victimizarea nu ne ajuta cu nimic.Sanatate si spor in toate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iarna imi place doar cu zapada vreo doua trei zile pe la Craciun :)

      Delete
  3. Si eu citeam 3 carti deodata, altfel nu avea farmec :)
    Nu am mai reusit sa citesc nici una in ultimii ani....mare lauda ....:)

    ReplyDelete
  4. A fost o vreme cand citeam si eu mai multe carti deodata; acum... una cate una. :)
    Mi-ai facut pofta de carne in sos de rosii, cu piure!
    E frumos acolo, la voi!
    Stiu eu? Poate ca nu te lamentezi, ci constati cu voce tare ca sunt unele chestiuni care te nemultumesc. :)
    Numai de bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm, poate chiar e discutabila faza cu lamentarea. Poate e ok sa ne lamentam atata timp cat nu ne limitam la asta, ci gasim si o solutie la probleme...
      Daaa e tare frumos. E caldut si in casa si afara. O toamna frumoasa pana acum.:)
      Ma bucur ca ti-am facut pofta :)))

      O zi minunata!

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...