Sunday, October 13, 2019

Jurnal (11) - sâmbătă, 13 septembrie 2019


✿ Afară…  25 de grade. La umbră e nevoie de un șal sau hanorac. Dar la soare poți să faci plajă la propriu. 
✿ În bucătărie… supă de pui de curte, pilaf de orez cu legume, briose cu măr, dovleac copt, ciorbă de vită și fasole cu afumătură. Asta se întâmplă când gătesc două mame în tandem 🙂 Acum am pus și o pâine la cuptor.
✿ În casă… călduț și tare plăcut
✿ Ascult…  Evanescence - Understanding
✿ Citesc… încă n-am terminat "Împreună " de Anna Gavalda
Scriu... o listă pentru organizarea zilnică și o continuare la una dintre poveștile mele
✿ Intenționez… să pun câteva poze în ramele pe care le am de multă vreme și stau cuminți prin sertare.
✿ Mă gândesc… că se apropie finalul de an. Cât de repede zboară timpul!
Îmi doresc... să dau o notă de noutate blog-ului. Am deja o idee pe care o voi pune în curând în aplicare.
✿ Sunt recunoscătoare… că analizele părinților mei au ieșit de la binișor în sus. Mi-am făcut griji, dar mă bucur că nu au fost motive reale. Mai sunt recunoscătoare pentru stația de autobuz recent înființată la colțul blocului. Îmi este atât de utilă! 
Îmi place... că David e un mare mâncăcios. Și că, pe lângă el, mai renunțăm și noi la obiceiuri alimentare nesănătoase.
 Nu-mi place... aglomerația zilnică de la metrou, dar mă bucur că adesea reușesc să prind loc liber și profit de drumul lung ca să citesc.
Un citat preferat... din melodia de mai sus: "You hold the answer deep within your own mind. Consciously, you've forgotten it. That's the way the human mind works: whenever something is too unpleasant, too shameful for us to entertain, we reject it.  We erase it from our memories. But the imprint is always there. Nothing is ever really forgotten..."
Două fotografii recente...







*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 





6 comments:

  1. Si la mine au fost ieri 24 de grade ... se întoarce vara? Bine ar fi! :)
    Nu am ascultat niciodata ceva de la Evanescence ... Cred ca trebuie sa fiu într-o anumita stare sufleteasca pentru a putea spune ca îmi place! :) Sa ai o saptamana placuta! ✨

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muzica de la Evanescence merge cu vremea deprimantă de toamnă :))))
      Se pare că a mai stat un pic vara, dar cred că a plecat de tot acum :D

      Weekend frumos!

      Delete
  2. La noi au fost "doar" 23 de grade. :)
    Imi place atmosfera care se distinge la voi.
    Dada: "nimic nu e cu adevarat uitat"
    Zile senine iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc la fel! Să fie cât mai multă vară toamna asta :D

      Delete
  3. Dap...4 grade la noi, soare cu ger....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfff ce friiiig! Sunteți în cealaltă extremă. Prefer căldura asta :)))
      Zile frumoase! :)

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...