Monday, September 2, 2019

Jurnal (9) - luni, 02 septembrie 2019


✿ Pentru azi… 
luni, 02 septembrie 2019, 14:00

✿ Afară…  mai răcoare seara și dimineața. Îmi place. Cad frunze din copaci. Genul de vreme care mă inspiră.
✿ În bucătărie… paste improvizate cu vinete și un pic de sos de roșii.
✿ În casă… Mai sunt lucruri de pus la punct.
✿ Sunt îmbrăcată…  jeanși și tricou alb cu flori, cu mesaj motivațional: "Don't forget to be pretty and cool"
✿ Ascult… Harry Styles - Sign of the Times - una dintre cele mai frumoase melodii pe care le-am ascultat vreodată
✿ Citesc… Bloguri
✿ Scriu... Versuri și povestioare
✿ Intenționez… să citesc cel puțin două cărți pe lună. M-am cam lenevit în ultima vreme
✿ Mă gândesc…  ce repede trece timpul și cum se evaporă lucrurile care păreau urâte cândva, iar acum nu mai au importanță
✿ Îmi doresc… O toamnă frumoasă, însorită, în culori
✿ Sunt recunoscătoare… că bunicii sunt bine și David e fericit cu ei
✿ Aştept cu nerăbdare… weekendul să-mi văd puiul din nou
✿ Îmi place… că am petrecut un weekend super cu David. Fățuca lui fericită cu zâmbetul până la urechi și ochii sclipind de bucurie mi-au rămas în minte.
✿ Nu-mi place… că simt o răceală cum îmi dă târcoale
✿ Săptămâna care a trecut… a fost ok la muncă. Încă n-am început treaba. Dar mă simt ok ca am revenit.
✿ Ieri… Am revenit în capitală, lăsându-l pe David la bunici.
✿ Azi... o nouă săptămână începe. Mi-am comandat o carte prin Bookster.
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Timp de calitate cu David, iar la bunici.
✿ Câteva planuri pentru săptămâna care urmează…  Nimic special
✿ Un citat preferat pentru azi... „Să te gândeşti de o sută de ori când scoţi vorba din gură, că nu ştii unde loveşti cu ea.” — Ileana Vulpescu
 O fotografie de pe net, cu anotimpul meu preferat: 


Photo by Jeremy Thomas on Unsplash





*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 


4 comments:

  1. Asa care va sa zica ... te-ai întors la munca! Mda ... nu se poate altfel! Si cum, nu-l vezi pe David decat în weekend? Eu una nu as fi rezistat! (nu te acuz de nimic, înteleg situatia!)
    Sa avem o toamna asa cum zici tu! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, m-am întors :) și e fff greu fără David, dar pentru el e foarte bine. Aer curat, mult timp afară, e ok și pentru bunici. O vreme, așa o să fie. Până vine frigul. Abia aștept :))))

      Toamnă frumoasă să avem!

      Delete
  2. Si toamna incepe si noi ne apucam de robotit, doar trebuie sa ne gasim ritmul. E bine sa-l stii pe David bine. Sa scapi de raceala si sa ai o toamna colorata, cum iti place. :) Numai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, toamna e plină de activități gospodărești și nu numai. :)

      Mulțumesc pentru gțndurile bune!

      O toamnă frumoasă!

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...