Friday, September 27, 2019

Remember Emma?

Photo by Asaf R on Unsplash

Până la noi povești, vă las mai jos o serie de fragmente ce mi-au trecut prin cap în anii trecuți, cu mult timp în urmă. Nu mai știu unde voiam să ajung cu această Emma. 

Am scris în engleză pentru că așa mi-au venit ideile și îmi place mult cum a ieșit. La un moment dat, o să fac niște "săpături" în memorie să-mi reamintesc ce voiam să scriu sau voi pune cap la cap ce am scris până acum, cu completări coerente, ca să iasă o nuvelă sau așa ceva.

Dacă vă plac poveștile de dragoste cu emoții puternice, în care personajele se exprimă uneori în metafore, o să vă placă și mini seria asta 😊

Puteți citi fragmentele de care ziceam aici, etichatete cu Emma's Pages.

Spor la citit și weekend minunat! ❤



4 comments:

  1. Iar a facut figure internetul ... Nu stiu daca a ajyns comentariul la tine?! Daca da, sterge unul din ele! Sorry!
    Ziceam ca titlul mi-a amintit de ...

    "Emmaline
    Emma, Emmaline
    I'm gonna write your name high on that silver screen.."

    Stii de unde sunt versurile :))
    Weekend placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am primit alte comentarii in afara de asta. :)
      Nu stiam melodia, Imi place :)

      Delete
  2. Cu engleza nu prea ma descurc - Goo translate nu-mi zice si in RO decat daca as copia textul sa scriu in "program". :(
    Am citit primul fragment care apare si am inteles ceva despre... ziua in care a murit? :)

    Weekend frumos iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am functia de copy dezactivata :D De-asta nu se poate copia.
      In fragmentul respective este vorba despre prietena cea mai buna a Emmei, Adeline, care a murit. Inca nici eu nu stiu de ce :))))

      O zi frumoasa!

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...