Thursday, September 19, 2019

Lecturi de toamnă (1)



O să spuneți că am o obsesie cu toamna asta, colorată, parfumată, aromată, fermecătoare, strălucitoare etc. etc.

Ei bine, nu vă contrazic. Cum aș putea să n-o ador și să nu-i dedic atâta suflet și timp ca s-o așez printre versuri când pictează de zor imagini de poveste prin grădini, păduri și în mintea mea?

Cu ocazia acestui frumos anotimp, vă invit la lectura poeziilor dedicate toamnei pe care le-am scris până acum, unele mai vechi, altele mai noi.

Sper să vă placă!  😊

În postarea următoare - proză. 😍

Ați văzut vreodată?...    
Septembrie  
Octombrie   
Noiembrie   
Anotimpul căderilor   
Suflet bacovian  
Vreme de toamnă   
Musafir nepoftit
Toamna dansează
Rătăcind
       


6 comments:

  1. toamna pe toti ne inspira, mai mult sau mai putin.
    chiar azi am invocat-o si eu :)

    http://housyscolors.blogspot.com/2019/09/la-unii.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, toamna vine cu multă inspirație.
      O să citesc. Mulțumesc de invitație :)

      Delete
  2. Prolifica toamna ta!! Le am citit pe îndelete, în liniște și-s frumoase, dar cel mai mult mi-a plăcut "Suflet bacovian". Să ai spor încă, că-i toamna lunga. 😀 😚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc mult pentru vizită! Daaa, cred că mai astern câteva postări pe tema asta :)

      Delete
  3. Gata ... m-am suparat pe tine .... :)))))))
    Cum sa-si dea duhul noiembrie?!
    Este cea mai frumoasa luna din calendar! Este luna mea! :)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Este și luna lui David :D Chiar e o lună frumoasă de toamnă. Liniștită și colorată, mai ales la început.
      Păi și-a dat duhul pentru că a venit iarna peste ea :))))

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...