Thursday, November 14, 2019

Exerciţii pentru suflet (1)




Tot încerc să scriu postarea asta de câteva luni. Ca de obicei, sunt "la cuțite" cu așezarea cuvintelor coerent în pagină. Dar dacă nu încerc, sigur n-o să iasă nimic. Așadar, să încep.

Sunt momente sau zile în care mă simt copleșită de una-alta.
Ca să mă descarc de poveri și să mă încarc cu energie pozitivă, am recurs la niște metode simple, aparent banale, dar de efect.

Una dintre ele a fost, de câteva ori, să scriu mesaje pozitive, de încurajare și apreciere unor persoane din viața mea. Pentru că merită și poate au nevoie să știe cât de mult faptul că există și că se străduiesc să fie ceea ce sunt contează enorm. Pentru mine și/sau pentru alte persoane din viața lor.

Contează mult să știi că micile eforturi pe care le faci sunt apreciate și admirate de cei din jur, că ești văzut și simțit, că ești înțeles și susținut, fie doar cu o vorbă sau un gest, că, poate, în "micimea" în care crezi că te afli, inspiri oameni și le faci ziua frumoasă prin existența ta.

Am scris astfel de mesaje câtorva oameni care au avut o influență pozitivă asupra mea și se pare că încercarea sinceră de a le face ziua mai frumoasă și de a le mulțumi pentru ce înseamnă pentru mine a avut un impact pozitiv și asupra lor. 

O să continui asta pentru că oamenii merită să fie prețuiți și să știe asta. Și pentru că vreau să-mi ocup tot mai mult mintea și sufletul cu feedback-uri pozitive. Trăim într-o lume în care ne grăbim, adesea, să judecăm și să vedem răul din jurul nostru. Tocmai de asta te invit și pe tine, cel / cea care citești aceste rânduri să faci acest mic exercițiu când vei simți nevoia să te încarci cu energie pozitivă și frumos în suflet. Chiar funcționează!

Zile frumoase și colorate să avem! 💖





No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...