Monday, November 18, 2019

Splendoare de noiembrie





Acest minunat trandafir mă aștepta cu capul plecat în grădina părinților, sămbătă de dimineață. L-am pozat după ce l-am admirat și l-am privit cu atenție, fascinată de frumusețea-i magică, luminat de razele soarelui tare prietenos pentru perioada asta a anului.

Fotografiile sunt fără filtru. Chiar nu era nevoie de vreo cosmetizare. Era perfect, așa cum l-am găsit, acoperit cu stropi mari de rouă, presupun.

Îl pun și aici, pe blog, să vă încânte privirea și inimile.

Zile frumoase de noiembrie vă doresc! 🌹🌞




6 comments:

  1. Foarte frumos trandafirul …
    Am vazut si eu unul galben, dar ne fiind in gradina mea nu am putut sa-l fotografiez! Si cand te gandesti ca aici a înghetat noaptea cateva zile la rand … acum ploua de rupe!
    Sa ai o saptamana usoara!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheee, își intră doamna Toamna târzie în drepturi. Acuș vine iarna.

      Mulțumesc la fel! Pupici :* :*

      Delete
  2. Tare frumoase imaginile! Stropii pe trandafiri arata superb!
    Multumesc frumos!
    O saptamana excelenta, draga Izabela!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...