Friday, November 15, 2019

Iubesc să scriu



Uneori, îmi amintesc să mai arunc o privire aici, unde vedem ce se mai sărbătorește în fiecare zi a lunii. Unele astfel de celebrări sunt internaționale, altele sunt specifice doar unor state, probabil majoritatea Statelor Unite.

Astăzi este I Love to Write Day. Cum am văzut asta, mi-au sclipit ochii. Pentru că și eu iubesc să scriu. Zilele în care scriu doar mail-uri la muncă nu îmi sunt deloc suficiente. Așa că mai descarc gânduri pe aici, iar azi cu atât mai mult, în semn de sărbătoare :)

Tot azi am scris și o postare nouă pe blogul de mămică. O puteți accesa aici.

Tot azi mai sunt menționate:
- Ziua de făcut curat în frigider - chiar urmează să fac asta, dar săptămâna viitoare.
- Ziua fursecurilor simple condimentate

Iar noiembrie este:
- Luna adopțiilor - nu știu dacă doar birocrația stufoasă face dificil și anevoios procesul de adopție în România, dar bieții copii abandonați greu își găsesc o familie
- Luna iubitorilor de unt de arahide - îmi place mult, mai ales cu clătite dulci! 
- Luna scrierii de romane - momentan rămân la nuvele. Cred că e suficient.

Mai sunt și altele menționate aici, pentru cei care vor să afle mai multe despre această lună și zilele speciale.



 

2 comments:

  1. … si astazi ce se sarbatoreste?
    Cand este ziua desenului? :))
    Sa ai o saptamana placuta, Izabele draga!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astăzi pe 19, este, de exemplu Ziua Internațională a Bărbatului. iar ieri pe 18 a fost Ziua Prințesei :D
      Ziua desenului, în sensul de a desena se sărbătorește pe 16 mai. Iar a desenului animat - pe 18 septembrie. Nu știam sigur la care te referi, așa că le-am căutat pe ambele :)))
      Pupici cu drag! :* :*

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...