Monday, November 4, 2019

Jurnal (12) - luni, 04 noiembrie 2019


 Pentru azi… 04 noiembrie 2019, 22:25

✿ Afară… mai devreme, cu vreo două ore în urmă, eram cu soțul pe balcon și îi ziceam că miroase a ploaie. De vreo 10 minute a început să plouă destul de bine. Se vede că am crescut în lângă pădure. 😄
✿ În bucătărie… supă de găină de casă și mâncare de cartofi cu ciuperci, preparate de domnul meu scump + orez cu lapte preparat de mine. Cald și bine în bucătărie.
✿ În casă… Liniște. Se aud câteva mașini trecând pe stradă, ploaia care bate în balcon și muzică populară de pe la vecini.
✿ Ascult… și privesc cum niște doamne în vârstă dansează pe Meneaito în costum popular. Sunt grozav de simpatice! Am găsit video pe Facebook aici. Cred că le-a fost ușor să prindă pașii, fiind obișnuite cu hore și sârbe încă din tinerețe. Asta mă face să cred și mai mult că vârsta este doar un număr.
✿ Intenționez… lucrez de acasă cel puțin două zile pe săptămână. Aș lucra non-stop de acasă până la primăvară, dacă ar fi posibil.
✿ Mă gândesc… la o nouă poveste. De fapt, sunt mai multe. Sper să reușesc să finalizez măcar una din cele existente până la sfârșit de an.
 Îmi doresc… Să fim sănătoși că-n rest le rezolvăm pe toate
✿ Sunt recunoscătoare… pentru starea de bine, pentru energie, pentru lucrurile simple și mărunte de care mă bucur în fiecare zi, pentru sănătatea celor dragi
✿ Aştept cu nerăbdare… nimic. Vreau să am răbdare. Pentru orice.
✿ Îmi place… că în weekend a fost frumos. Chiar și astăzi până mai spre seară.
✿ Nu-mi place… frigul. Dar așa învăț să apreciez mai ușor zilele însorite și plăcute.
✿ Săptămâna care a trecut… David a împlinit doi anișori. Chiar ieri. Am avut noroc de vreme superbă și am stat mult pe afară.  L-am serbat la țară, în curte, împreună cu bunicii și doi prieteni dragi. A fost o zi deosebită! 💔
✿ Ieri… A fost despre David, motiv pentru care am scris un nou articol și aici.
✿ Azi... Am lucrat intens.
✿ Planuri pentru sfârşitul săptămânii… Timp 100% cu și pentru puiul nostru.
 Un citat preferat pentru azi... "Prin blândețe, sufletul se apropie de simplitate, care este idealul ființei spirituale." Dumitru Stăniloae
 O fotografie de acum câteva zile... 






*** idee de jurnal preluată de la bloguri prietene*** 










8 comments:

  1. Parfumul orezului cu lapte imi trezeste nostalgia copilariei. :)
    Imi place armonia care se desprinde din aceste randuri.
    Zile senine iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci mult, Diana!
      Da, e pe bună dreptate numit "desertul copilăriei".

      O săptămână frumoasă! :)

      Delete
  2. Frumos program. La multi multi ani!!! sanatosi si voiosi lui David. Sa va bucurati impreuna de cat mai multe si mai bune!:)
    O saptamana buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim din suflet pentru urări! :)
      La fel vă doresc! :*

      Delete
  3. Ei uite … mancare de cartofi cu ciuperci nu am facut niciodata, dar cred ca este excelenta! Am sa încerc!
    La multi ani puiului vostru! Sa creasca mare si voinicelsi sa aibe mult noroc în viata!

    Saptamana placuta! Pupici du drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a ieșit chiar bună mâncarea :)
      Mulțumim frumos pentru urări! :*

      Delete
  4. :) sanatate si la multi ani!!!

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...